Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو: یوونتوس در حال پیشرفت است

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس می‌گوید که تیم‌اش نسبت به بارسلونا پیشرفت کمتری داشته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس پس از شکست 2-0 برابر بارسلونا در ورزشگاه آلیانز پذیرفت که بارسلونا از نظر رشد پیشرفت بیشتری داشته است.

به دلیل مخلوطی از کروناویروس و مصدومیت، بیانکونری ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو، جورجیو کیه‌لینی و متیس دی‌لیخت حضور نداشتند و مربی ایتالیایی اعتراف کرد که تیم‌اش در برخی مواقع بی تجربگی نشان می‌داد.

پیرلو پس از مسابقه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما می‌دانستیم که در مقابل تیمی که فوتبال خوبی بازی می‌کند. سختی خواهیم کشید. سخت است که به سطح بازی برسیم که به آن آنها عادت کرده است در حالی‌که ما در حال پیشرفت هستیم. در نهایت این یک مسابقه است که برای رشد و پیشرفت ما در آینده مفید خواهد بود."

او اضافه کرد: "امیدوارم به زودی بازیکنان بیشتری برگردند، زیرا گزینه‌های زیادی ندارم و کسانی که شروع می‌کنند در نهایت مجبور می‌شوند تقریباً 90 دقیقه دو بار در هفته بازی کنند. این برای آنها آسان نیست، به خصوص در سن جوانی و کم تجربه بودن. وقتی شما به 10 مرد نمی‌رسید ناامیدکننده است زیرا نمی‌توانید فشار دهید تا آنها را فشار دهید. در غیر این صورت خالی از سکنه می‌شود. این همان چیزی است که بچه‌ها متوجه نشدند که ما به 10 رسیدیم."

تیم یوونتوس که پیرلو در آن بازی می‌کرد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت در حالی‌که این بازیکن کیلومترها عقب از بارسلونا بود البته با یک تیم تا حدودی تخلیه شده اما هافبک سابق به این واقعیت اشاره کرد که در حال حاضر بازیکنان جوان زیادی در این تیم حضور دارند. بازیکنانی مانند دژان کولوسفسکی، فدریکو کیزا و مریه دمیرال.

پیرلو خاطرنشان کرد: "باشگاه‌های فوتبال دوره‌هایی دارند، ما بازیکنان بزرگی با تجربه بین المللی زیادی داشتیم. اکنون آنها عمدتا جوان‌تر هستند، بنابراین رسیدن آنها به آن سطح مدتی طول می‌کشد. آنها سعی کردند چیزی در آنجا خلق کنند اما ما باید کار کنیم و پیشرفت کنیم تا زمانی‌که بتوانیم بارسلونا را با شرایطی برابر بازی کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала