Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام رونالدو به مارادونا: پس از من، شما شماره یک دنیای فوتبال هستید + ویدیو

© AFP 2023 / Jonathan NackstrandПортугальский футболист Криштиану Роналдо
Португальский футболист Криштиану Роналдо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس، به دیگو مارادونا ستاره سابق دنیای فوتبال، بخاطر شصتمین سالروز تولدش پیام تبریکی فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرجانتین و ستاره محبوب شهر ناپل، امروز، 30 اکتبر 60 ساله شد و پیام‌ها زیادی از افراد سرشناس و بازیکنان مطرح فوتبال دریافت کرد.

در این میان کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس نیز با انتشار ویدیویی تولد مارادونا را تبریکی داد و به شوخی گفت که پس از خودش مارادونا بازیکن شماره 1 دنیای فوتبال است.

او گفت:" تولد 60 سالگی شما را تبریک می گویم، بهترین‌ها را برای شما آرزو می کنم، امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و از زندگی لذت ببرید. آغوش بزرگ! شما بازیکن شماره یک دنیای فوتبال هستید اما پس از ال‌بیچو( خود رونالدو)".

در ویدیویی که منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این بازیکن چندی قبل آن را ضبط کرده زیرا در این ویدیو رونالدو مو دارد و از سویی هم درحساب‌های رسمی او این ویدیو قابل در دسترس نیست.

رونالدو نازاریو، فابیو کاناوارو، رونالدینیو، رادامل فالکائو، خوزه مورینیو، گابریلا ساباتینی، خوان مارتین دل پوترو و کارلوس توز دیگر چهره های ورزشی هستند که تولد مارادونا را گفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала