Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار؛ بحرانی که دامنگیر بارسای بارتومئو شد

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAFC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.
FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باورمندی بر این است که رفتن نیمار از بارسلونا به سمت پاریس، کاتالان‌ها را دچار بحران کرد.

اعتقاد بر این است که هیئت مدیره جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه بارسلونا یقین دارد که جدایی نیمار به شدت بر پروژه باشگاه تأثیر گذاشته و باعث سقوط آن خواهد شد.

نیمار 28 ساله اکنون یک مرد خوشبخت در پاریس است. همانطور که توسط "اسپور ت 10" اعلام شده، مهاجم اکنون در PSG رونق دارد، با این حال داستان بین باشگاه پاریسی و مهاجم برزیلی تقریبا در تابستان 2019 به پایان رسید. نیمار تمایل خود به ترک این تیم را پنهان نکرد و به طور جدی بازگشت به بارسلونا را در نظر گرفت. در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چندین جلسه برگزار گردید اما توافق حاصل نشد. در پایان، نیمار درPSG  ماند و به طور قابل توجهی موفق شد فصل گذشته با تیم خود به فینال لیگ قهرمانان برسد. طبق قرارداد تا سال 2022 نیمار اکنون از پاریس لذت می‌برد و با ایده تمدید ماجراجویی خود مخالف نیست حتی اگر در حال حاضر هیچ پیشنهادی مطابق اطلاعات انحصاری 23 اکتبر ما ارسال نشده باشد.

جدایی نیمار آغاز پایان بارتومئو بود

اما در کنار بارسلونا جدایی نیمار اثری از خود بر جای گذاشته است. در حالی که جوزپ ماریا بارتومئو و مدیرانش روز سه‌شنبه استعفا دادند نام بازیکن برزیلی برای توضیح سقوط رهبر کاتالان توسط رسانه‌های اسپانیایی ذکر شده است. و طبق گزارش OK Diario اعضای هیئت مدیره بارتومئو انتقال نیمار در سال 2017 را شروع مشکلات کاتالان می‌دانند. در واقع جدایی بازیکن برزیلی به ویژه در زمینه بازاریابی بارسا را به بحران برد. در همین حال بارسا میلیون‌ها یورو در بازار نقل و انتقالات صرف یافتن جایگزین نیمار کرده و تاکنون انتخاب‌ها نتیجه زیادی نداشته است. به ویژه به همین دلایل است که رهبران بلوگرانا سعی کردند او را در تابستان 2019 بازگردانند. بنابراین تیم سابق جوزپ ماریا بارتومئو این اعتقاد را خواهد داشت که نیمار "پروژه آنها را منفجر کرد" و رفتن او آغاز بحران بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала