Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک غذایی گرت بیل به 300 خانواده ولزی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل 15000 پوند برای خرج کردن کریسمس برای تأمین نیاز 300 خانواده مبارز در ولز هزینه کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سخنگوی گرت بیل می‌گوید که این بازیکن 15000 پوند برای کمک به 300 خانواده فقیر در ولز در روزهای رخصتی کریسمس هزینه کرده است.

بیل 31 ساله در عوض مبلغ هنگفتی را برای کمک به خانواده‌ها در سوانسی پیشنهاد کرد تا در یک جشن در "یولتیید" شرکت کنند.

کارولین هریس نماینده سوانسی شرق پیشگام مبارزات انتخاباتی پُست با جولی جیمز وزیر مجمع ولز غرب سوانزی به جاناتان بارنت نماینده بیل فرستاد تا از فوتبالیست درخواست حمایت کند.

آقای بارنت گفت: "وقتی كارولین به من مراجعه كرد خوشحال شدم كه نامه او را به گرت تحویل دادم و به محض دیدن این هفته او بلافاصله موافقت كرد كه پیراهن و مقداری بودجه اهدا كند و هر كاری را كه برای كمك به چنین خیری لازم باشد انجام دهد."

خانم هریس در توئیتر خود نوشت: "من به معنای واقعی کلمه بی حرف هستم. خیلی احساساتی هستم. با تشکر از شما گرت بیل. شما به ما کمک خواهید کرد تا کمی شادی کریسمس را برای خیلی‌ها به ارمغان آوریم."

وی افزود: "نمی‌توانم به اندازه کافی از گرت بیل تشکر کنم، او کریسمس زندگی‌های بسیاری را تغییر خواهد داد. سخاوت او در خرید هر 300 خانواده باورنکردنی است."

وی در نامه خود به بیل توضیح داد: "در ماه‌های اخیر، ماركوس راشفورد كار شگفت انگیزی را در مورد لزوم ادامه تغذیه كودكان در تعطیلات انجام داده و من افتخار می‌كنم كه دولت كار ولز قصد دارد این كار را ادامه دهد. گرسنه شدن کودکان هنگام تعطیلی مدارس چیزی است که ما مدتی است سعی در جلوگیری از آن در سوانزی داریم اما متأسفانه وضعیت فعلی به این معنی است که امسال خانواده‌های بیشتری از هر زمان دیگری به کمک نیاز دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала