Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد به دنبال گل می‌رود... 392 روز بدون گل

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد به دنبال گل‌زنی است تا به روند گل‌نزدن خود طی 392 روز نقطه پایان بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ حتی اگر مدت زمانی را که ادن هازارد در کنار زمین با مصدومیت سپری کرده در نظر بگیرید رکورد گلزنی او برای رئال مادرید بسیار ناخوشایند بوده است. ستاره بلجیمی از زمان پیوستن از چلسی به رئال در سال 2019، در 23 بازی فقط یک بار گلزنی کرده است.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که اکنون توسط جرثقیل‌ها پشت سر گذاشته شده، تنها گل او در ماه اکتوبر 2019 و در جریان پیروزی 4-2 برابر گرانادا به ثمر رسید و از آن زمان 392 روز می‌گذرد که هازارد موفق به گل زدن نشده است.

انصافاً قسمت بزرگی از آن دوره زمانی را جراحت برداشته است. بازگشت هازارد و انجام بازی در دیدار رفت مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در سه‌شنبه شب نشانه‌های امیدوار کننده‌ای را ارائه داد. روز شنبه او می‌تواند اولین حضور خود در لیگ را در فصل جاری مقابل هوئسکا انجام دهد.

اگر او بتواند در رقابت‌های آینده تناسب اندام خود را حفظ کند هازارد می‌تواند دست به دست شود و روی بهبود رکورد گلزنی خود در رئال مادرید تمرکز کند. این بازیکن 29 ساله هرگز گلزن طبیعی نبوده اما در طول دوران حرفه‌ای خود مرتباً تور را پیدا کرده است.

هازارد در مدت حضور خود در لیل تقریباً در 200 بازی 50 گل به ثمر رساند. وی در شش سال حضور در استمفوردبریج، 110 بار گلزنی کرد، از جمله 21 گل در آخرین فصل حضورش در 2018/19 در 352 بازی. با بلجیم او 32 گل در 106 بازی ملی به ثمر رسانده است. همه اینها رکورد 0.29 گل در هر بازی را به او می‌دهد. در رئال مادرید این رقم 0.04 گل در هر بازی است.

بدیهی است که زین الدین زیدان فکر نمی‌کند بازگشت هازارد به آمادگی جسمانی مشکلات گلزنی او را برطرف کند، رئال مادرید در این فصل در 13 مسابقه فقط 13 گل به ثمر رسانده است اما مطمئناً می‌تواند به کاهش بار بازیکنانی مانند کریم بنزما، وینیسیوس جونیور و البته سرخیو راموس کمک کند.

 

رئال مادرید؛ بدترین کابوس آندرس فرناندز

دروازه‌بان هوئسکا در طول دوران حرفه‌ای خود در برابر حریف روز شنبه نتیجه خوبی نداشته است. در 12 دیدار با رئال مادرید او در مجموع 33 گل دریافت کرده است.

در طول فصل 2011/12 او در گل بود زیرا اوساسونا با نتیجه 7-1 توسط لوس بلانکوس شکست خورد. در 11 مسابقه لالیگا سانتاندر مقابل رئال مادرید او 4 تساوی به دست آورده و هفت بازی دیگر را از دست داده است. او همچنین تنها دیدار کوپا دل‌ری خود با آنها را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала