Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی پپ در مورد بازگشت به نیوکمپ

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی در مورد احتمال بازگشت به نیوکمپ واکنش نشان داد و مدعی شد که هرگز به بارسلونا برنخواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور فونت یکی از نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، اخیراً مدعی شده بود که در صورت برنده شدن در انتخابات پیشرو برای بازگشت پپ گواردیولا به نیوکمپ تلاش خواهد کرد و برای حفظ مسی نیز خواهد کوشید.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
نامزد ریاست بارسا خواستار برگشت پپ به نیوکمپ

پپ گواردیولا که یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد، پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد مدعی شد که دوران او در این تیم به پایان رسیده و دیگر به نیوکمپ باز نخواهد گشت.

او به خبرنگاران گفت:" من اینجا فوق‌العاده خوشحالم. من از حضور در منچسترسیتی رضایت داشته و امیدوارم که بتوانم در این فصل عملکرد خوبی داشته باشم تا بیشتر بمانم. دوران من در بارسا به پایان رسیده و فکر می‌کنم که برخی کارها را یکبار در زندگی باید انجام داد. شخص فوق‌العاده یعنی رونالد کومان در آنجا حضور دارد و اگر روزی به شهر بارسلونا بروم، به عنوان تماشاچی خواهم رفت نه به عنوان سرمربی".

این در حالی‌ست که سیتی در حال حاضر سرمربی لاپیزیگ را به عنوان جانشینی گواردیولا انتخاب کرده و احتمال دارد قرارداد این سرمربی اسپانیایی با ستیزن‌ها تمدید نخواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала