Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان شوکه شد؛ بازیکن مهم‌ رئال مشکوک به کروناست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانه بازی حساس رئال مادرید برابر اینتر در لیگ قهرمانان یکی از بازیکنان اصلی تیم زیزو تست مثبت کرونا داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار رئال مادرید در روز سه شنبه برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا با ضربه‌ای جدی روبرو شده زیرا تست یک بازیکن تیم اصلی‌اش به خاطر کرونا مثبت شناسایی شده است.

در پروتکل یوفا آمده که اگر این بازیکن در تست دومی که رئال می‌تواند شش ساعت قبل از مسابقه به کنفدراسیون ارسال کند، تست منفی نداشته باشد او نمی‌توانند بازی کنند.

یوفا نیاز به آزمایش PCR دارد که یک یا دو روز قبل از هر مسابقه لیگ قهرمانان انجام می‌شود اما این نتیجه مثبت به این معنی است که رئال مادرید در حال انجام آزمایشات بیشتری برای بررسی موارد دیگری در تیم است.

آنتی ژن‌ها با آزمایشات شناسایی شدند که منجر به انجام آزمایشات دیگر برای رد موارد بیشتر گردید و هیچ مثبت دیگری شناسایی نشد.

امشب روی این بازیکن مشکوک آزمایش دوم انجام می‌شود تا مشخص شود آیا آنچه کشف شده در واقع یک مورد کوید 19 است یا یک هشدار جعلی، همانطور که قبلاً در مورد مارتین اودگارد اتفاق افتاد.

این مشکل به همه سردردی‌های اخیر زیدان که در تلاش آنرا حل کند، به ویژه در پست دفاع راست اضافه می‌شود. دنی کارواخال و ناچو فرناندز هنوز هم قادر به بازی نیستند، در حالی‌که آلوارو اودریوزولا به تازگی تمرینات خود را از سر گرفته و لوکاس وازکز که به عنوان مدافع راست موقت در حال پر کردن بود در مقابل هوئسکا از ناحیه عضله آسیب دید.

در مورد لوکاس اما رئال مادرید نسبتاً خوش بین است که او می‌تواند مقابل اینتر بازی کند.

لوس بلانکوس برای بازگشت به لیگ قهرمانان خود باید نراتزوری را شکست دهد زیرا در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی مقابل شاختار دونتسک شکست خورده و با بوروسیا مونشن گلادباخ مساوی کرده است.

این در حالیست که بازی امروز تیم کاستیا زیر نظر رائول گونزالس به دلیل شناسایی سه مورد مثبت کرونا لغو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала