Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر بیخ گوش امباپه؛ شماره 7 پاریسی‌ها در آستانه از دست دادن بازی با لایپزیگ

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه که بعد از احساس ناراحتی از ناحیه ران در مقابل نانت در جریان بازی شنبه‌شب از بازی بیرون رفت در بازی مقابل لایپزیگ غایب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه دیدار حساس پاری‌سن‌ژرمن مقابل آربی لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا، کیلیان امباپه نمی‌تواند بازی کند.

او در حالی‌که در اواسط سپتامبر آزمایش مثبت کرونا داده بود، 11 بازی انجام داده و این شنبه مقابل نانت از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. توماس توخل سرمربی PSG اما در کنفرانس مطبوعاتی اطمینان خاطر بخشید: "من فکر می‌کنم او فقط احساس خستگی مربوط به همسترینگ‌اش را دارد. واقعاً فکر می‌کنم که این یک مصدومیت نیست بلکه فقط خستگی است (...) اما اکنون واقعاً امیدوارم و من واقعاً فکر می‌کنم که هنوز مورد جدیدی نداریم. بازیکن آسیب دیده است." با این حال قهرمان جهان فرانسه می‌تواند به عنوان بخشی از سومین روز لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه در برابر لایپزیگ غایب باشد در حالی‌که نیمار، جولیان دراکسلر، مارکو وراتی یا خوان برنات قبلاً کنار گذاشته شده‌اند.

امباپه برای بازی با لایپزیگ نامشخص است

بنابراین طبق اطلاعات پاریسی، تردیدهایی در مورد بازگشت احتمالی کیلیان امباپه برابر لایپزیگ وجود دارد. روزنامه فرانسوی گزارش داد که قهرمان جهان بیش از یک آسیب دیدگی از لحاظ عضلانی احساس سنگینی می‌کند، همانطور که پس از دیدار در نانت ذکر شد. با این حال علاوه بر این سنگینی عضلات، کیلیان امباپه علائم خستگی را نیز از چندین هفته قبل نشان می‌دهد. باید دید آیا او موفق می‌شود تا روز چهارشنبه بهبود یابد در حالی‌که به گفته لو پاریسین یک برنامه تمرینی برای شماره 7 پی‌اس‌جی در روز دوشنبه در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала