Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد در آستانه بازگشت به میادین

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد امروز سرانجام پا به توپ شد و احتمالا به زودی به میادین برخواهد گشت. این در حالیست که امروز اوردیوزولا نیز بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارتین اودگارد ستاره رئال مادرید چندین جلسه را سپری کرد و در جلسه امروز کار با توپ را انجام داد. او می‌تواند برای بازی روز یکشنبه آینده مقابل والنسیا وارد لیست زیدان شود.

بازگشت مارتین آدگارد به وظایف تیم اصلی کمی نزدیکتر است. ستاره نارویژی در جلسه صبح امروز در والدبباس با بقیه اعضای تیم تمرینات دویدن سبک را انجام داد و بعداً تمرینات کار با توپ را انجام داد. او اکنون در آخرین مرحله بهبودی خود از آسیب عضله ساق پا رسیده که در 16 اکتبر شناسایی شد. این یک افزایش برای زیدان است که گزینه دیگری در خط میانی در کنار مودریچ، کروس، کاسمیرو، والورده و ایسکو خواهد داشت.

زیدان از همان ابتدای فصل به اودگارد اعتماد کرده و در دو بازی اول لیگ مقابل رئال سوسیداد و بتیس به او از ابتدا بازی داد. اما در هر دو مسابقه او کمی ناراحت کننده به نظر می‌رسید و سایه‌ای از هافبک گویا و خلاق است که ما به طور منظم در طول فصل قرضی او در لا رئال دیدیم. مصدومیت دویدن در تیم را محدود کرد و باشگاه هاپ گفت که او می‌تواند این هفته به تمرینات کامل برگردد و با هر موفقیتی وارد لیست بازی روز یکشنبه مقابل والنسیا شود.

مشکلات در پست دفاع راست

یکی دیگر از بازیکنانی که امروز صبح با تیم تمرین کرد، آلوارو اودریوزولا بود که مانند اودگارد پس از پارگی در عضله ساق پای چپ خود در قسمت آخر برنامه توان بخشی‌اش است. این خبر مثبت‌تری برای زیدان است که برای پست دفاع راست کمبود بازیکن دارد. دنی کارواخال نیز در کنار ناچو به زمین‌های تمرینی رفت هرچند که بازگشت او هنوز راهی دور است. هیچ یک از این سه نفر در بازی روز سه شنبه لیگ قهرمانان برابر اینترمیلان و لوکاس واسکز در دسترس نیستند که در حال حاضر راه حل اضطراری است. او به همراه کسانی که بازی شنبه را آغاز کردند در داخل سالن ورزشی در والدبباس کار می‌کردد و از بازی اینتر محروم بود اما تضمین نمی‌کند که بازی نماید. اگر به موقع بهبود نیابد زیدان فقط دو گزینه برای جای دفاع راست دارد (مندی یا میلیتائو.)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала