Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موفق در دریبل، ناکام در ضربات ایستگاهی!

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با ثبت دو آمار در بازی این هفته مقابل آلاوز در لالیگا نشان داد روحیه خوبی ندارد و عملکرد سینوسی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان تساوی 1 – 1 بارسلونا برابر آلاوز، چند شب پیش، لیونل مسی 13 دریبل موفق داشت که بالاترین آمار دریبل او در یک مسابقه در 5 فصل اخیر محسوب می‌شود.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بدترین شروع بارسا و خشکالی مسی در گلزنی

تنها 2 دریبل دیگر می‌توانست او را به رکورد خودش، بیشترین دریبل در یک بازی در تاریخ لالیگا که در سال 2007 و برابر رئال‌بتیس ثبت شده، برساند. مسی در 41 بازی اخیر خود برای بارسا در همه رقابت‌ها 45 ضربه ایستگاهی مستقیم زده و تنها یک ضربه را تبدیل به گل کرده است.

برابر اوساسونا، جولای 2020 قبل از آغاز این روند، مسی 4 ضربه از 12 ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کرده بود! البته بر کسی پوشیده نیست که فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا پس از رفتن دوست صمیمی‌اش (سوارز) و مشکلات با مدیر سابق (بارتومئو) آن شور و شوق گذشته را در بازی خود ندارد.

مسی با سیستم جدیدی که رونالد کومان سرمربی تیم بارسلونا تعریف کرده، نتوانسته هماهنگی و ارتباط مناسبی برقرار کند و به همین خاطر امید ناامیدکننده‌ای را ثبت کرده است. جالب است لیونل مسی در ۶ مسابقه لالیگا فقط یک گل زده است. او در دیدار با ویارئال گلزنی کرد و در دیدار مقابل تیم‌های سلتاویگو، سویا، ختافه، رئال مادرید و آلاوز موفق به گلزنی نشده است. در واقع مسی با کارایی قبلی بسیار کارآمد بود اما در شکل جدید بازی تیمش هنوز نتوانسته به‌غیر از گلزنی از روی نقطه پنالتی، شکل دیگری از فتح دروازه حریفان را جشن بگیرد.

اگر لیونل مسی بخواهد با همین روند پیش برود، بدون شک بدترین آمار خود را در این فصل ثبت می‌کند. نباید فراموش کرد که بارسلونا در 6 بازی این فصل خود در لالیگا تنها 8 امتیاز گرفته که این موضوع کاملاً مشخص می‌کند که افت مسی مساوی با افت بارسا بوده است. سرمربی هلندی اگر نتواند روش مناسبی برای شکست رقبا پیدا کند و به خوبی از مسی بهره نبرد، احتمال دارد خیلی زود سکان هدایت بلوگرانا را از دست بدهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала