Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرچم‌های سرخ بی‌شمار؛ بدترین شروع بارسا در نیم قرن گذشته

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج این روزهای بارسلونا جز ضعیف‌ترین نتایج آن‌ها در طول تاریخ بوده به طوری که از سال 1971، این تیم هیچ گاه تا این حد در ابتدای لیگ ضعیف نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «آ.اس» اسپانیا در گزارشی مفصل به وضعیت این روزهای بارسلونا پرداخته است. تساوی شاگردان رونالد کومان برابر دپورتیوو آلاوز، اکنون رکورد این تیم در رقابت‌های لالیگا بسیار ناامید کننده شده به طوری که این تیم در طول نیم قرن گذشته، تا این حد در ابتدای مسابقات لیگ اسپانیا ضعیف عمل نکرده است.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بدترین شروع بارسا و خشکالی مسی در گلزنی

اگرچه بارسلونا برابر سلتاویگو و ویارئال موفق به کسب سه امتیاز شد، اما در برابر تیم‌های سویا و آلاوز متوقف شد و دو شکست نیز برابر رئال مادرید و ختافه تجربه کرد. به این ترتیب بارسلونا تاکنون شش بازی در رقابت‌های لالیگا انجام داده که تا اینجای کار، تنها موفق به کسب 8 امتیاز شده است. نتایج این روزهای بارسلونا جز ضعیف‌ترین نتایج آن‌ها در طول تاریخ بوده به طوری که از سال 19971، این تیم هیچ گاه تا این حد در ابتدای لیگ در کسب امتیاز ناکام نبوده است.

رونالد کومان، سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها روزهای سختی را سپری می‌کند و اگر این تیم موفق نمی‌شد در بازی برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد، احتمالاً انتقادات شدیدی به اردوهای کاتالان‌ها روانه می‌شد. هرچند که در حال حاضر نیز هواداران ساکت نیستند و عملکرد بازیکنانی همچون پی که و مسی باعث برخی اعتراضات شده است.

کاتالانی‌ها در روزهای کنونی شرایط خوبی ندارد و در کنار بحران شدید مالی، عملکرد ناامید کننده این تیم در رقابت‌های لالیگا هم نمکی بر روی زخم هواداران است. رونالد کومان باید تلاش کند تا در رقابت‌های آتی تیم خود را از شرایط نامساعد کنونی خارج کند، در غیر این صورت شاید با تغییر مدیریت بارسلونا بار دیگر شاهد تغییر سرمربی این تیم نیز باشیم.

View this post on Instagram

📰 Números rojos 🚨 📆 Nuestra portada de hoy, 2 de noviembre

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала