Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات درگیری ستین با مسی، نقش پُررنگ لئو در اخراج سرمربی سابق بارسا

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آدریا آلبرتز خبرنگار مطرح اسپانیایی، جزئیات تازۀ درگیری مسی با کیکه ستین پس از تساوی در بالایدوس را منتشر کرده که نشان می‌دهد اخراج سرمربی سابق بارسا به لئو ربط دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین جنوری گذشته هدایت بارسلونا را به عهده گرفت و جانشین ارنستو والورده شد که به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت بلوگرانا اخراج شد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سکوت ستین شکست؛ در بارسا هر چه مسی بخواهد همان میشود

ستین هم در این تیم نتایج خوبی کسب نکرد و درپی باخت 2-8 برابر بایرن مونیخ از هدایت آبی اناری‌ها اخراج و رونالد کومان جانشین او شد.

ستین روز گذشته و پس  از مدت‌ها سکوتش را شکست و در گفت‌و گویی با دل‌بوسکه در مورد زمان هدایت بارسا صحبت کرد و مدعی شد که هدایت مسی برایش کار دشوار بوده.

حالا موندو فاش کرده که در جریان تساوی بارسا مقابل سلتاویگو در تاریخ 27 جون که در نهایت موجب قهرمانی رئال مادرید هم شد، بعضی بازیکنان از تصمیمات فنی کیکه ستین به شدت عصبانی بوده اند.

ابتدا در جریان بازی تصاویری از لئو مسی منتشر شد که بدون توجه به صحبت های ادر سارابیا دستیار کیکه ستین در حال انجام بازی است چندی بعد غصبانیت های لوییس سوارز خطاب به ادر سارابیا منتشر شد و در نهایت چهره بسیار عصبانی جوردی آلبا بعد از تعویض در این بازی بود.

 رختکن به موندو گفتند که این اتفاق چیزی شبیه به اتفاق آنوئتا بود. بر همین اساس کادنا سر اطلاعات دیگری را منتشر کرده است

 این منبع میگوید که در رختکن لئو مسی با کیکه ستین مشاجره لفظی داشته است لئو مسی خطاب به کیکه ستین گفته است:" با کسانی که بیشتر از خودت جام قهرمانی دارند بهتر رفتار کن".
کیکه ستین در جواب این صحبت ها گفته است:" اگر نمیتوانی حرف های من را درک کنی راه خروج را بلدی".

 

این افشا سازی در حالی صورت می‌گیرد که کیکه ستین در مصاحبه چند روز پیش خود گفته بود که سند اخراج او قبل از شکست 2-8 برابر بایرن مونیخ امضأ شده بود که نشان می‌دهد درگیری با لئو یکی از دلایل اخراج او بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала