Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطورۀ فوتبال آرجنتین در بیمارستان بستری شد

© AFP 2023 / StringerБывший аргентинский футболист Диего Армандо Марадона держит майку футбольного клуба Fujairah FC со своим именем
Бывший аргентинский футболист Диего Армандо Марадона держит майку футбольного клуба Fujairah FC со своим именем - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا اسطوره آرجتینی فوتبال با بروز علائمی از ضعف و بی حالی در بیمارستانی واقع در بوینس آیرس بستری شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آن‌طور که بلیچر ریپورت توییت کرده، دیگو مارادونا در بیمارستانی در بوینس آیرس بستری شده است. این رسانه به نقل از ESPN آرجنتین نوشته وضعیت این اسطوره آرژانتینی حاد به نظر نمی‌رسد.

مارادونا: برای ساخت واکسین کرونا به رئیس‌جمهور پوتین ایمان دارم  - اسپوتنیک افغانستان
مارادونا: برای ساخت واکسین کرونا به رئیس‌جمهور پوتین ایمان دارم

رسانه های محلی گزارش داده اند دیگو مارادونا که روز دوشنبه برای معاینه پزشکی در بیمارستان بستری شده دچار ضعف و بی حالی است اما با این حال تست کرونای او منفی است. هرچند علائم او بی شباهت به کووید 19 نیست. مارادونا، که سابقه سومصرف مواد مخدر و الکل دارد پیش‌تر دو حمله قلبی داشته و به هپاتیت نیز مبتلا شده است.

کاپیتان و مربی سابق آرجنتین در کلینیکی در لا پلاتا واقع در جنوب بوینس آیرس، تحت معالجه و درمان است. دیگو آرماندو مارادونا که جمعه گذشته 60 ساله شده بود برای یک چکاپ پزشکی در بیمارستان بستری شد و حداقل 24 ساعت در آن جا خواهد ماند تا شرایط سلامتی او تایید شود. البته اطرافیانش می گویند که شرایط سرمربی فعلی تیم خیمناسیا خوب است و مشکلی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала