Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بار دیگر در رادار منچسترسیتی قرار گرفت

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی بار دیگر تلاش برای جذب لیونل مسی را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی بار دیگر تصمیم گرفته تا لیونل مسی را جذب کند و به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات زمستانی فوق ستاره آرژانتینی را به ورزشگاه اتحاد بیاورد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
سرپرست ریاست بارسلونا: مسی باید در بارسا بماند ولی نه به هر قیمتی

بر اساس گزارش نشریه «تلگراف»، منچسترسیتی در حال آماده‌سازی پیش قرارداد برای ارائه پیشنهاد به مسی در ژانویه آینده است. در آن زمان کمتر از 6 ماه از قرارداد مسی با بارسلونا باقیمانده و منچسترسیتی می‌تواند آزادانه با او مذاکره کند. مسی پیش از شروع فصل تصمیم به ترک بارسلونا گرفته بود و منچسترسیتی تلاش کرد تا فوق ستاره آرجنتینی را جذب کند اما بند قرارداد 700 میلیون یورویی مانع جدایی این بازیکن شد.

در آن زمان مسی به خاطر ناراحتی از رفتار مدیریتی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا تصمیم به جدایی گرفته بود و حالا با استعفای بارتومئو ممکن است مسی از تصمیم ابتدای فصل خود صرف‌نظر کند. در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستان بود که لیونل مسی، ستاره آرزانتینی و 32 ساله بارسلونا رسما برای جدایی از این تیم اقدام کرد و به نظر می رسید منچسترسیتی مقصد بعدی این ستاره بزرگ باشد.

البته بعد از کش و قوس های فراوان، لیونل مسی در نهایت اعلام کرد به علت عدم تمایل به درگیری حقوقی با باشگاه، یک فصل دیگر هم در نوکمپ باقی خواهد ماند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала