Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعویق 6 ماهه در جذب دو ستاره مورد نظر کومان

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا جذب ممفیس دپای و اریک گارسیا را به دلیل مشکلات مالی تا تابستان آینده به تعویق انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب اریک گارسیا از سیتی و ممفیس دپای از لیون انجام داد اما به دلیل درخواست هنگفت دو باشگاه موفق به جذب هر دو بازیکن نشد.

Cristiano Ronaldo-Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
بحران مالی در بارسا؛ مسی همسایۀ رونالدو می‌شود؟

رونالد کومان و هواداران این باشگاه امیدوار بودند هر دو بازیکن در زمستان به این باشگاه منتقل شوند اما به نظر می‌رسد که جذب این بازیکنان برای 6 ماه دیگر به تعویق افتاده است.

براساس گزارش مارکا، کارلس توسکتس رییس کمیسیون مدیریت بارسلونا تمام توجه خود را به انتخابات این باشگاه که در روزهای کریسمس احتمالاً برگزار خواهد شد، معطوف کرده و تلاش دارد تا با بودیجه دست داشته، فعالیت‌های روزمره این باشگاه را به پیش ببرد.

او در آخرین گفت‌و گویش با رسانه‌ها مدعی شد بود که تنها بازیکنان آزاد را می‌تواند جذب کند و برای جذب بازیکنان سایر باشگاه‌ها مجبور به فروش برخی بازیکنان خواهد بود.

بارسلونا در حال حاضر با بازیکنان تیم اصلی، تیم دوم و کارکنان در حال مذاکره است تا با کاهش دستمزد‌ آن‌ها از بحران پیش آمده بیرون شوند و هزینه اضافی برای جذب بازیکن ندارد.

بارسلونا به کومان گفته است تا تابستان صبر کند و در آن زمان دپای و گارسیا به صورت آزاد جذب خواهند شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала