Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان از فردا شب برای رونالدو آغاز می‌شود + عکس

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو به بازی برابر فرنس‌واروش دعوت شده و می‌تواند فردا شب در ورزشگاه پوشکاش آرنا، کارش را در این رقابت‌ها آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، آزمایش کرونای رونالدو به تاریخ 13 اکتوبر در اردوی تیم ملی فوتبال پرتگال مثبت شد و این بازیکن بازی برابر کروتونه و ورونا در سری‌آ، دیناموکیف و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو برترین گُلزن 5 لیگ معتبر اروپایی در سال 2020

غیبت این بازیکن در دو دیدار آخر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا سبب شد تا او دیرتر از سایر رقبأ کارش را در این رقابت‌ها آغاز کند و این اتفاق برای او در دیدار فردا شب برابر فرنس‌واروش در ورزشگاه پوشکاش آرنا اتفاق خواهد افتاد.

رونالدو از سوی آندره‌آ پیرلو به این بازی دعوت شده و به نظر می‌رسد که ترکیب اصلی نیز قرار خواهد گرفت.

یوونتوس در نبود رونالدو، یک پیروزی برابر دیناموکیف و شکست برابر بارسلونا را تجربه کرده و در حال حاضر به 3 امتیاز در رده دوم گروه G، قرار دارد.

حضور رونالدو فردا شب می‌تواند هم برای یوونتوس برای کسب پیروزی و هم برای رونالدو برای گُلزنی و آقای گُلی بسیار حیاتی باشد.

فهرست سایر بازیکنان دعوت شده از سوی پیرلو به این دیدار به شرح زیر است:

دروازه بان‌ها: شزنی ، پینسوگلیو، بوفون

مدافعان: کیه‌لینی، دانیلو، کوادرادو، بونوچی، فرابوتا، ریچیو

هافبک‌ها: آرتور، رمزی، مک‌کینی، خیاسا، رابیو، بنتانکور، برناردسکی، پورتانوا، کولوسفسکی

مهاجمان: رونالدو ، موراتا ، دیبالا

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала