Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت سولسشر از پُل پوگبا

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، با توجه به بحران کرونا و مصدومیت‌های طولانی مدت پوگبا، عدم درخشش او را عادی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یونایتد در آغاز هفته برابر آرسنال شکست خورد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. در این دیدار پوگبا پُر اشتباه ظاهر شد و یکی از عوامل شکست تیمش در این دیدار بود.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
کاهش علاقه زیدان به پوگبا؛ سرمربی رئال کاماوینگا را می‌خواهد

پس از پایان این بازی کارشناسان به شدت از این بازیکن انتقاد کردند و او را شایسته حضور روی نیمکت تیم دانستند.

اوله گونار سولسشر اما از این بازیکن حمایت کرد و به منتقدان او یادآوری کرد که این بازیکن فرانسوی در ماه‌های اخیر مجبور شده با مصدومیت طولانی مدت و ویروس کرونا مبارزه کند.

سرمربی یونایتد در نشست خبری قبل از دیدار با بلدیه اسپور استانبول، به خبرنگاران در این مورد گفت:" پل دوره سختی را با آسیب دیدگی در فصل گذشته و مبارزه با ویروس کرونا در این فصل سپری کرد. بنابراین من فکر می کنم که اخیراً موارد مثبت زیادی از او دیده‌ایم و امیدوارم که ادامه یابد. او در ادامه می‌تواند بهتر عمل کند و به زمان بیشتر نیاز دارد".

این در حالی‌ست که این بازیکن فرانسوی در تابستان مشتریان بی‌شماری داشت اما یونایتد او را به فروش نرساند و حالا روزهای کم فروغ او را نظاره‌گر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала