Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پسر مسی، شاه کلید مدیران بارسا برای حفظ لئو در نیوکمپ

© AFP 2023 / Marco Bertorello Футболист Лионель Месси с женой и детьми на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Футболист Лионель Месси с женой и детьми на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو مسی یکی از عوامل ماندن پدرش در نیوکمپ است و مخالفت او در تابستان به جدایی پدرش از بارسا، تصمیم کاپیتان آبی‌اناری‌ها را تغییر داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در تابستان خواستار جدایی از بارسلونا شد اما مدیران این باشگاه مانع جدایی او شدند و اجازه ندادند تا او از این باشگاه جدا شود.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی بارسا: مدیریت مسی دشوار نیست، از کار کردن با لئو لذت می‌برم
مسی در آن زمان دلیل دیگری نیز برای ماندش در بارسلونا آورد و در گفت‌و گو با سایت گل گفت:" متئو هنوز کوچک است و نمی‌داند نقل مکان کردن به یک جای دیگر چه معنایی دارد. تیاگو از او بزرگتر است و چیزی هایی را از تلویزیون شنید و سوالاتی پرسید. از طرفی من نمی‌خواستم که او این اخبار را درباره ترک بارسلونا و اینکه باید مکتبش را تغییر دهد و دوستان جدیدی پیدا کند، بشنود. او خیلی گریه کرد. تکرار می کنم واقعاً شرایط سخت بود".

پس از این گفت‌و گوی مسی با گُل مشخص شد که مسی در میان دیگر دلایل، برای شادی فرزندانش در بارسلونا مانده است و این موضوع برای مدیران کاتالان‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد زیرا آن‌ها می‌دانند که لئو در کنار عاشق بودن به تیم، دلایل دیگر برای ماندن دارد.

گفته می‌شود که مدیران بارسلونا در زمان مذاکره برای بستن قرارداد جدید، قطعاً از این موضوع سود خواهند بُرد تا مانع جدایی کاپیتان شان شوند.

تیاگو فرزند ارشد مسی است و روز گذشته 8 ساله شد. رسانه‌های نزدیک به این باشگاه به بهانه تولد این بازیکن، نقش او را در ماندن پدرش در نیوکمپ به بررسی گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала