Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: یک تیم با پیروزی اعتماد به نفس پیدا می‌کند + ویدیو

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس پس از صدتایی شدن گل در رئال مادرید، می‌گوید که پیروزی برای تیم‌اش خیلی‌ها مهم بود.

به گزارش اسپوتنیک: سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید اعتقاد دارد که تیم‌اش پس از کسب اولین بُرد فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا، اعتماد به نفس خود را افزایش خواهد داد. این مدافع گل دوم تیم میزبان را در جریان پیروزی 3-2 مقابل اینتر در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به ثمر رساند.

شاگردان زین الدین زیدان پس از کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار ابتدایی خود در مرحله گروهی مقابل شاختار دونتسک و بوروسیا مونشن گلادباخ، در حالی که نیاز به یک پیروزی داشتند به استقبال بازی سه‌شنبه شب رفتند.

راموس پس از بازی گفت: "هنگامی که [بازی‌ها] را می‌برید تیم همیشه این اعتماد به نفس را بازیابی می‌کند. تردیدهای ناشی از نتایج بد برطرف م‌شود اما ما باید همه چیز را در منظر قرار دهیم و با هیچ عقیده‌ای تغییر نکنیم."

کاپیتان رئال اضافه کرد: "ما می‌دانستیم که این بازی زندگی و مرگ است [علیه اینتر]. وقتی می‌بینید که آنها بازی را که شما هدایت می‌کنید مساوی کرده‌اند پس باید دوباره بلند شوید و هر آنچه را که برای شما باقی مانده است انجام بدهید. ما نوشتن نیمه اول و در لیگ قهرمانان هرچه تعداد حذف بیشتر باشد، بهتر است."

راموس با ضربه سر نیمه اول خود به مجموع 100 گل در رئال مادرید رسید. مدافع پس از آن لبخند زد و گفت: "صد گل بد نیست. نتایج ثانویه هستند اما شناختن برای این دستاوردها بسیار خوب است. در حالی که همه در تلاش کسب پیروزی‌ هستند امیدوارم که بتوانم امتیازات بیشتری کسب کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала