Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو پس از برد پرگل یوونتوس: پیروزی عالی، همینطور ادامه دهید!

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس پس از برتری پر گل تیمش برابر فرانس واروش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 4 بر 1 فرانس واروش را شکست دهد. این بازی اولین بازی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا پس از قرنطینه و ابتلا به بیماری کرونا بود.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فرانس‌واروش 1 – یوونتوس 4؛ بریس موراتا هدایت‌کننده‌ی بیانکونری به مسیر موفقیت
فوق ستاره پرتگالی بانوی پیر حدود 2 هفته به علت ابتلا به کرونا از میادین دور بود و مجددا بازگشته است. یووه در بازگشت او با 4 گل به پیروزی رسید اما رونالدو گلی به ثمر نرساند. رونالدو پس از این بازی پیروزی نوشت:«پیروزی عالی! همینطور ادامه دهید، همه با هم!" رونالدو پیش‌تر، از اینکه به بازی تیمش مقابل بارسلونا نرسیده بود، بسیار عصبانی شده بود و در اینستاگرام به تست PCR که مربوط به تشخیص ویروس کروناست، فحاشی کرده بود.»

رونالدو با پایان قرنطینه‌ی خود اولین بازی‌اش را مقابل اسپتزیا در سری‌آ انجام داده بود و دو گل هم به ثمر رسانده بود تا بازگشت باشکوهی داشته باشد. یوونتوس در بازگشت رونالدو هر دو بازی خود را با نتایجی پرگل برده است و باید دید که ادامه روند بیانکونری‌ها با حضور کریستیانو رونالدو به چه شکل خواهد بود.

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала