Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی سرمربی دیناموکیف پیراهن «لیونل مسی» را درخواست کرد + کرد

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی دیناموکیف در آخرین روزهای فعالیت خود به عنوان سرمربی، پیراهن لیونل فوق ستار بارسلونا را به عنوان یادگاری از نیوکمپ به خانه می برد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی به اینکه پس از بازی، بازیکنان حریف از او پیراهنش را بخواهند، عادت کرده است اما این بار سرمربی تیم حریف یعنی میرچا لوچسکو از او پیراهنش را خواست که لئو مسی با اشاره به او گفت که در رختکن پیراهنش را به او خواهد داد.

Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
جدیدترین رکورد لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا + عکس

میرشا لوچسکو از سال 1979 بدون وقفه مشغول مربیگری در سطح حرفه ای فوتبال است. این سرمربی رومانیایی سابقه هدایت برشا، اینتر، شاختار دونتسک، گالاتاسارای، بشیکتاش، زنیت، تیم ملی رومانی و تیم ملی ترکیه را در کارنامه دارد.

مسی در دیدار شب گذشته تیمش برابر دیناموکیف گل اول بارسا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا هر 5 گل اخیر او در بارسلونا و تیم ملی آرجنتین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده باشند. فوق ستاره کاتالانی‌ها مدت هاست که در جریان بازی گلزنی نکرده است.

مسی پس از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ای که به خاطر آن پیش آمد، به شدت افت کرده و عملکرد ضعیفی داشته است. مسی در 23 بازی فقط 9 گل به ثمر رسانده است که 6 تا از آن‌ها پنالتی بوده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала