Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح B زیدان طرح موفق برای رئال

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان از طرح B در معروف‌ترین بازی‌ها استفاده کرده که برای رئال مادرید نتیجه داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان مشهوراً یک تیم "B" داشت که در زمان قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17 از آن استفاده کرد و به نظر می‌رسد فرمول مورد نظر را برای این گروه از بازیکنان فعلی تنظیم کرده است.

به جای این‌که دقیقه‌ای به کسانی بدهید که در بازی‌هایی رئال باید بر روی کاغذ برنده شود چندان حضور نداشته، اکنون مربی فرانسوی این بازیکنان را در نیم ساعت آخر بازی‌ها به میدان می‌آورد تا شرایط را تغییر دهند همانطور که اتفاق افتاده است. با لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور و رودریگو دیر می‌رود.

بازی‌های اخیر مشخص کرده که چه کسی برای بازی‌های بزرگ در ترکیب اول زیدان حضور دارد. با غیبت دنی کارواخال تیمی‌که در اواسط هفته مقابل اینتر صف آرایی کرد تیمی است که اگر فردا باشد در یک فینال فرضی لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد: تیبو کورتوا؛ کارواخال، رافائل واران، سرخیو راموس، فرلاند مندی؛ تونی کروس، کاسمیرو، فد والورده؛ مارکو آسنسیو، کریم بنزما و ادن هازارد.

جایی که با یک چشم می‌توانید غایبان را ببینید با چشم دیگر فرصت‌ها را می بینید. زیدان تصمیم گرفت وینیسیوس و رودریگو را با نیم ساعت مانده به مصاف اینتر بیاورد و نتیجه را 2-1 به سود لوس بلانکوس بدست آورد. اینتر چند دقیقه بعد از شروع بازی دونفره برزیلی آنها را به عقب رانده و حتی گل تساوی را به دست آورد اما این تعویض که از نظر تئوری میانه میدان را بازتر می‌کند، به کمال رسید.

با آوردن وینیسیوس و رودریگو این دو جوان فرصتی پیدا کردند تا به مربی خود نشان دهند که لیاقت بیشتری را دارند. آنها به اینتر حمله کردند و سرانجام روند معکوس را رقم زدند، در حالی‌که رودریگو 10 دقیقه از وقت خود گذشت و یک گل عالی به ثمر رساند. او چیز خاصی دارد و لیگ قهرمانان رقابتی است که در آن بزرگ می‌شود.

سپس مودریچ است. ستاره کروات پیش از این برای سه مسابقه بزرگ در این فصل روی نیمکت بازیکنان تعویض قرار گرفته است؛ در مقابل بورسیا مونشن گلادباخ، بارسلونا و اینتر اما او علی‌رغم این‌که فقط 15-20 دقیقه در هر بازی بازی کرده، در این سه بازی فرد مهم بوده است.

دور از گلادباخ، این توانایی عبور مودریچ بود که به رئال مادرید کمک کرد تا از 2-0 به عقب برگردد و تساوی 2-2 را نجات دهد. در ال‌کلاسیکو او کنترل بازی رئال را به دست آورد و حتی در وقت‌های توقف وارد جدول شد تا پیروزی 3-1 را به پایان برساند. و در مقابل اینتر، رئال مادرید را یک درجه بالا برد، اطمینان حاصل کرد که آنها در مالکیت توپ بی دقت نیستند و می‌توانند بدون مشکل بازی را ببینند.

طرح جدید زیدان به جای جایگزینی طرح A، بیشتر تعارف به آن است. این بیشتر از یک سیستم عامل برای کمپیوتر یک نسخه 1.1 است تا 2.0. به نظر می‌رسد با توجه به رئال مادرید مناسب است که در ساعت آنها سه بازیکن دارند که می‌توانند روی مسابقه تأثیر بگذارند و انرژی تازه‌ای را تأمین کنند.

مربی فرانسوی یک ترکیب اصلی را نامگذاری کرد و سپس سه تعویض انجام داد تا اتفاقات داخل زمین را تغییر دهد. اگر چیزی وجود دارد که مشخصه مربی زیدان است، این همان شیوه‌ای است که او با ترکیب خود اشتباه می‌کند. و هنگامی که او ترکیب اول گزینه اول خود را در دسترس دارد با همان جایگزین‌ها به این دلیل است که یک برنامه پشت آن وجود دارد. طرح جدید زیدان B

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала