Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجیه دُشان برای دعوت نکردن فرلاند مندی

© Photo / FB/ Ferland Mendyفرلاند مندی
فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدیه دُشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت نکردن فرلاند مندی ستاره رئال مادرید را توجیه کرد که دینه و هرناندز نسبت به او شایسته‌تر بودند تا دعوت شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آخرین دیدار اکتبر گذشته فرلاند مندی توسط دیدیه دشان به نفع لوکاس دینه و لوکاس هرناندز از ترکیب تیم کنار گذاشته شد، تصمیمی که توسط مربی فرانسوی توجیه گردید.

ستاره رئال مادرید که در آغاز فصل پرطرفدار بود در دیدار بعدی تیم فرانسه که قبل از انتقال به پرتگال در 11 نوامبر در یک بازی دوستانه به مصاف فنلاند می‌رود حضور نخواهد داشت. همچنان او در بازی (14 نوامبر) و برای بازی با سویدن (در17 نوامبر) برای دو روز آخر لیگ ملت‌ها کنار گذاشته شده است.

در حالی که لوکاس دینه و لوکاس هرناندز به جای مدافع مادرید ترجیح داده شده اما در ماه اکتبر حضور خواهد داشت. دیدیه دُشان در یک نشست مطبوعاتی می‌خواست انتخاب خود را توجیه کند و گفت: "در مورد فرلاند مندی من توانایی‌های او با رئال مادرید را می‌دانم. او بیش از هر چیز یک دفاع چپ است. از آنچه لوکاس دینه و لوکاس هرناندز در دو دیدار گذشته با ما انجام داده‌اند آنها شایسته حضور هستند. در پُست سمت چپ بازیکنان زیادی حضور دارند. من قرار نیست 3 یا 4 را انتخاب کنم. اگر استفاده از آنها نباشد ترجیح می‌دهم عناصر تهاجمی بیشتری را انتخاب کنم تا گزینه‌های بیشتری داشته باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала