Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ جشنواره گل رُمی‌ها در شب برتری آیندهوون

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا تیم‌های آ اس رُم، ناپولی، لورکوزن برابر حریفان شان برنده شدند اما نیس و آیندهوون شکست تلخی را تجربه کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در سومین هفته از بازی‌های لیگ اروپا تیم‌های نام دار برابر حریفان شان به برتری دست یافتند.

تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا در زمین خودی تیم رومانیایی سی‌اف‌آر کلوژ را 5-0 از پیش رو برداشت. برای تیم پایتخت نشین ایتالیا میختاریان، ابانیز، پدرو و مایورال (دوبار) گل‌زنی کردند.

در دیگر دیدار بایرلورکوزن که میهمان هاپوئل بی‌یرد شیوا بود با گل‌های بایلی (دوبار)، دادیا (گل به خودی) و ویرتز 4-2 کسب برتری کرد.

تیم فوتبال بنفیکا برابر تیم رنجرز کامبک زد و در خانه 3-3 مساوی کرد.

این تیم با گل به خودی گُلدسون پیش افتاد اما سه گل دریافت کرد که آنرا دیگو (گل به خودی)، کامارا و مورالس به ثمر رساندند ولی در نیمه دوم و ابتدا در دقیقه 77 توسط رافاسیلوا و سپس در دقیقه 91 توسط نونیاز دو گل به ثمر رساند تا از شکست مساوی سازد.

تیم فوتبال پائوک یونایتد از تیم آیندهوون میزبانی کرد و حریف‌اش را 4-1 شکست داد که برای تیم پی‌اس‌وی سخت‌ترین شکست محسوب می‌شود.

در سایر بازی‌های امشب راپید وین 4-3 از سد دوندالک گذشت، نیس 3-2 به پراها باخت، پوزنان 3-1 حریف‌اش استاندارد لیژ را برد، گرانادا در خانه اومانیا نیکوسیا 2-0 برنده شد، ری‌یک 2-1 برابر ناپولی شکست خورد، رئال سوسیه‌داد با یک گل آلکمار را در هم کوبید و تیم سیواسپور ترکیه با دو گل قره‌باغ را به زانو در آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала