Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه بار دیگر ناجی مالی بارسلونا می‌شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیکه می‌تواند به بارسلونا کمک کند تا پروژه "اسپای بارسا" را تأمین مالی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جرارد پیکه مایل است به بارسلونا کمک کند تا استادیوم جدید اسپای بارسا را ​​تأمین مالی کند. از زمان طرح این ایده در سال 2014 پیشرفت بسیار کمی در زمینه بازسازی نیوکمپ حاصل شده است.

در آن زمان بودجه این پروژه 600 میلیون یورو بود در حالی‌که اکنون هزینه ورزشگاه جدید حداقل 725 میلیون یورو و همچنین 90 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد شد. جوردی مویکس معاون سابق بارسلونا هزینه نهایی 815 میلیون یورو را برای استادیوم جدید پیش بینی کرده است.

طبق گزارش رادیو مارکا، پیکه پیشنهاد کرده به عنوان واسطه‌ای بین بارسلونا و سایر شرکت‌هایی که مایل به تأمین بودجه پروژه هستند عمل کند و همچنین علاقه خود را به برون سپاری پروژه‌ها نشان دهد.

گلدمن ساکس در حال حاضر مجموعه‌ای از بانک‌ها را مسئول تأمین مالی اسپای بارسا هدایت می‌کند که همانطور که بارسلونا پیش بینی می‌نماید سالانه 150 میلیون یورو برای این باشگاه درآمد کسب خواهد کرد.

آخرین پیش بینی‌ها تخمین می‌زنند که کار در اسپای بارسا تا سال 2025 کامل نخواهد بود، تیم بسکتبال بارسلونا پالاو بلوگرانای جدید را تا سال 2023 ساخته است.

با مشکل جدی مالی باشگاه کاتالان، پرداخت هزینه‌های این پروژه عظیم به یک مشکل تبدیل شده است. این جایی است که پیکه وارد می‌شود. او سابقه تولید تجارت برای بارسلونا را دارد زیرا در قرارداد حمایت مالی با راکوتن نیز مرد کلیدی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала