Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیمان مخفی وکیل هالند با دورتموند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا وکیل ارلینگ هالند و بوروسیا دورتموند توافق کلامی دارند که در آن باشگاه آلمانی توافق نموده تا جدایی این بازیکن را در سال 2022 تسهیل کند.

به گزارش اوتنیک؛ عمل رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند تا حد زیادی به پیمانی محرمانه بین بوروسیا دورتموند و نماینده بازیکن مینو رایولا بستگی دارد که این امر با بسته شدن انتقال مهاجم از RB سالزبورگ در فصل گذشته محقق شد.

این یک توافق شفاهی بود (چیزی به امضا نرسیده) که در آن باشگاه آلمانی توافق کرد تا جدایی بازیکن را در سال 2022 تسهیل کند. این پیمان دلیل اصلی این بود که چرا دورتموند توانست با قیمت ارزان 20 میلیون یورو (به علاوه 23 میلیون حق الزحمه به نمایندگان وی - 8 میلیون یورو به پدر و 15 میلیون یورو به رایولا) ستاره نارویژی را به خدمت بگیرد.

رایولا معمولاً بندهایی را برای بازیکنان در اسنادهای خود درج کرده که اطمینان دارد بعداً می‌تواند از آنها سود ببرد. او کار مشابهی را با پل پوگبا در سال 2012 انجام داد زمانی که هافبک فرانسوی فقط 18 سال داشت و در رده‌های پایین‌تری در یونایتد بازی می‌کرد. وقتی قراردادش در اولدترافورد به پایان رسید رایولا موفق شد انتقال رایگان پوگبا به یووه را تأمین کند. این برای ایتالیایی‌ها بسیار ارزش داشت که بعداً او را به قیمت 105 میلیون یورو به یونایتد فروختند.

و البته رایولا هنگام استعفا از یونایتد با گرفتن سهم قابل توجهی از انتقال مطمئن شد که به نفع خود پول نقد می‌کند. ما از افشاگری‌های فوتبال لیکس مطلع شدیم که نماینده ایتالیایی 45 میلیون پوند چمشگیر از این معامله به جیب زده است.

نقشه راه رایولا برای هالند به مادرید منتهی می‌شود و باید مشخص شود که آیا در این پیمان بین رایولا و دورتموند در مورد ارقام مالی صحبت شده یا خیر اما باشگاه آلمانی به AS اطمینان می‌دهد که هیچ چیز از قبل امضا نشده است.

تنها نکته مشخص این است که رایولا پس از سه سال تقویت موقعیت خود به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان در دورتموند، علاقه مند به اطمینان از پایان یافتن هالند در رئال مادرید است.

این نقشه راهی است که سوپرنت برای ارلینگ تعیین کرده است. مادرید متقابلاً این علاقه را جبران می‌کنند جایی که آنها کاملاً آگاه هستند که قرارداد کریم بنزما شماره 9 بلامنازع این باشگاه از سال 2009 در سال 2022 پایان می‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала