Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوئل دشوار اما جذاب زیدان و کلوپ برسر جرمی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدام که می‌خواهد خط حمله خود را تقویت کند علاقه مند به جرمی دوکو خواهد بود اما رئال مادرید برای جذب این بازیکن باید با لیورپول رقابت کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازگشت رئال مادرید به پنجره نقل و انتقالات باید جرقه بزند. در آخرین پنجره نقل و انتقالات قهرمان اسپانیا بیشتر مراقب کم مصرفی بود. جدایی سرخیو رگیلون و اشرف حکیمی بازیابی 70 میلیون یورو را بدون فراموش کردن جدایی دو دستمزد بزرگ با خامس رودریگز و گرت بیل امکان پذیر کرد. در راستای ورود، رئال مادرید تنها با بازپرداخت قرضی هیچ هزینه‌ای انجام نداد. برای آماده سازی مالی برای مانورهای مهم به ویژه با ارلینگ هالند و کیلیان امباپه کافی است.

دوکو بین لیورپول و رئال

اما زین الدین زیدان مشخصات دیگری را نیز مطالعه می‌کند. بنابراین جرمی دوکو زیرنظر رئال مادرید خواهد بود. با این حال طبق گزارش OK Dirio باشگاه مادرید با لیورپول رقابت خواهد کرد. گفته می‌شود سرخ‌ها و یورگن کلوپ از اولین بازی خود در اندرلخت وینگر بلجیمی را دنبال کرده‌اند. در حالی که مهاجم 18 ساله در تابستان امسال با مبلغ 26 میلیون یورو توسط استاده‌رنس جذب شده، امتیاز او می‌تواند به سرعت متورم شود و با توجه به علاقه باشگاه‌هایی مانند لیورپول یا رئال مادرید، رن ممکن است در حفظ استعداد خود مشکل داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала