Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویدال: رونالدو با مسی قابل مقایسه نیست

© REUTERS / Albert Salameآرتورو ویدال
آرتورو ویدال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورو ویدال هافبک شیلیایی اینترمیلان، امروز در گفت‌و گویی مدعی شد که مسی از سیاره دیگری‌ست و با هیچ بازیکنی حتی رونالدو قابل مقایسه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، آرتورو ویدال ملی پوش شیلیایی، دو سال را در نیوکمپ گذراند و در تابستان با هزینه ناچیز به اینترمیلان منتقل شد. او  در مدت حضورش در جمع کاتالان‌ها یک عنوان قهرمانی لالیگا و یک سوپرجام اسپانیا را بدست آورد و با کارنامه درخشانی راه سری‌آ شد.
او که دو دوره در سری‌آ بازی کرده است و در این دوره تیمش با تیم رونالدو در رقابت‌ شدید قرار دارد، در گفت‌و گو با کویره دلو اسپورت، به این پرسش که رونالدو بهتر است یا مسی، پاسخ جالبی داد و مدعی شد که مسی از سیاره دیگری‌ست و با هیچ‌کسی حتی رونالدو قابل مقایسه نیست.

ویدال گفت:" هیچ مقایسۀ بین مسی و رونالدو وجود ندارد. لئو از یک سیاره دیگر است. از دو سالی که با او گذراندم، چیزهای زیادی در قلبم مانده است. دوستی زیبا بین شکل گرفت، رابطۀ که برای همیشه باقی خواهد ماند. او با هیچ‌کسی حتی رونالدو قابل مقایسه نیست".

ویدال در حالی چنین حرف‌های را به میان آروده است که قبل از این نیز به خلاف رونالدو و رئال مادرید مصاحبه‌هایی انجام داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала