Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند حلال مشکلات کومان در بارسا

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان از زمانی که هدایت بارسلونا را به عهده گرفته است، ترکیب‌های متعددی را امتحان کرده تا مهاجم واقعی خودش را در نوک حمله پیدا کند، اما موفق به این کار نشده و کارشناسان ارلینگ هالند نرویژی را حلال مشکلات سرمربی بارسلونا می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، جدایی لوئیز سوارز به مقصد اتلتیکومادرید باعث شده که بارسلونا از لحاظ مهره تهاجمی در خط حمله دچار کمبود شود و به جز برایتویت مهاجم وسط دیگری در تیم قابل دسترس نباشد. کومان اعتماد لازم را به این بازیکن ندارد و خواهان جذب یک مهاجم گُلزن است.

ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
پیمان مخفی وکیل هالند با دورتموند

در چنین شرایطی بارسلونا به این فکر افتاده است تا در بازار زمستانی یک مهاجم دیگر خریداری کند تا در نیم فصل دوم دچار مشکل نشود.
کومان شدیداً به دپای علاقه دارد اما آمارها نشان می‌دهد که هالند مشکلات او و تیمش را کاهش خواهد داد زیرا او در این فصل خیلی درخشان ظاهر شده است.
هالند این فصل در 8 بازی 8 گل زده است. او در 4 بازی لیگ قهرمانان 3 گل، در  5 بازی بوندس‌لیگا، 5 گل و در سوپر کاپ هم در 1 بازی  1 گل زده است. این بازیکن سه پاس گل را هم در این فصل ثبت کرده است که نشان می‌دهد لیاقت حضور در ترکیب بارسا را دارد و می‌تواند مشکلات این تیم را کاهش دهد.
 بارسا زمانی به جذب این بازیکن بسیار نزدیک بود اما از جذب او منصرف شد تا با 20 میلیون یورو به دورتموند بپیوندد و دقیقا چند ماه بعد بارسلونا برایتویت را با 18 میلیون یورو از لگانس خریداری کرد.
 اکنون ارزش او در بازار نقل و انتقالات 80  میلیون یورو است یعنی 10 میلیون یورو بیشتر از بند فسخ او ( 70 میلیون یورو ) البته رئیس باشگاه دورتموند وجود این بند را رد میکند .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала