Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا جایگزینی برای کاماوینگا در برنامه‌های زیدان

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاول پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد با کاهش قیمت‌اش در بازار، می‌تواند یکی از افراد دلخواه زیدان در ترکیب رئال در پنجره نقل و انتقالات اروپا باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ هافبک منچستر یونایتد تصمیم گرفته است شانس خود برای پیوستن به رئال مادرید را در سال 2021 بررسی کند. در حالی‌که ارزش کاماوینگا در حال افزایش است، هزینه انتقال او کاهش می‌یابد.

چیزهای کمی به سرعت و به طرز چشمگیری مانند بازار نقل و انتقالات تغییر می‌کنند. به نظر می‌رسد بسیاری از عملیات در یک جهت قرار دارند و به طور ناگهانی تغییر مسیر می‌دهند. در مورد رئال مادرید، این اتفاق اخیراً با دونی فن دی‌بیک هافبک آژاکس رخ داده است.( قرارداد تنظیم شده و آماده امضا بود، سپس وی در نهایت به یونایتد پیوست.) به همین دلیل این باشگاه باید مراقب وضعیت پل پوگبا باشد. در سال‌های اخیر حتی برنامه‌های مادرید برای آوردن پوگبا به برنابئو دیگر جنجالی برپا نشده اما این بازیکن که مینو رایولا وکیل اوست، امید خود برای انتقال به پایتخت اسپانیا را از دست نداده است. وی اخیراً گفت که انتقال به رئال مادرید "یک رویا" خواهد بود.

هنگام در نظر گرفتن شرایط، وضعیت نامطمئن یونایتد (پانزدهم جدول لیگ برتر) و این‌که پس از این فصل او فقط یک سال فرصت دارد تا قراردادش را اجرا کند به این معنی است که ارزش پوگبا فقط کاهش می‌یابد. کالچیومرکاتو گزارش داد: "توافق نامه‌ای برای آزادی وی به مبلغ 60 میلیون یورو در سال 2021 وجود دارد." در مقابل، ارزش ادواردو کاماوینا در حالی که چندین باشگاه برتر اروپا برای جذب او (به ویژه PSG و یوونتوس به همراه مادرید) درگیر هستند به سرعت در حال افزایش است. پوگبا در سن 27 سالگی هنوز بهترین سال‌های زندگی حرفه‌ای خود را در پیش دارد در حالی که کاماوینای 17 ساله هنوز یک مقدار نسبتاً ناشناخته است. با توجه به همه این موارد به علاوه این واقعیت که زیدان به وضوح ترجیح می‌دهد پوگبا بازی کند، بازیکنی که از سال 2016 به باشگاه درخواست کرده این احتمال وجود دارد که پوگبا بتواند مادرید را در مورد برنامه‌های خود برای جذب کاماوینگا بازنگری کند.

طی چند سال گذشته سیاست مادرید برای جذب بازیکنان جوان آینده دار بوده است. اما این فقط نسبی است. از یک طرف یک فاکتور در سود پوگبا وجود دارد که فلورنتینو معمولاً هنگام خرید خریدهای جدید در ذهن دارد - منافع اقتصادی این عملیات می‌تواند مادرید را به همراه داشته باشد. اگرچه پوگبا امیدوار است که مادرید بتواند با 15 میلیون یورو دستمزدی که هم اکنون در یونایتد دریافت می‌کند مطابقت داشته باشد، وی یکی از معدود بازیکنان حاضر در بازار فعلی است که می‌تواند به عنوان یک نماد تبلیغاتی در آسیا و ایالات متحده شناخته شود. اگر قرار بود 15 میلیون پس از مالیات درآمد کسب کند پوگبا حداقل نیمی از حقوق خود را پرداخت می‌کرد زیرا مادرید 50٪ حقوق تصویر او را در اختیار داشت.

 

پوگبا یک معدن طلای تبلیغاتی

طبق رتبه بندی سال گذشته فوربس پوگبا چهارمین بازیکنی است که پس از کریستیانو، مسی و نیمار بیشترین درآمد را از طریق تبلیغات در جهان کسب می‌کند. و با یک راه طولانی بالاترین درآمد مسی است (127 میلیون یورو ناخالص، 92 میلیون حقوق و 35 میلیون یورو از طریق تبلیغات). پس از وی کریستیانو (58M + 40M) و سپس نیمار (67M + 27M) قرار دارند. سال گذشته اولین بار بود که این رده بندی توسط فوتبالیست‌ها برتر بود. همچنین در این لیست بوکسور کانلو الوارز (در کل 85 میلیون)، راجر فدرر (84M) و بازیکنان فوتبال آمریکا راجرز و ویلسون (هر دو در 80M) و ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا

لبران (80m)، کُری (72m) و کوید دورانت (39m) قرار گرفتند.

 

فوتبالیست بعدی در لیست 44 است - پوگبا!

در سال 2019 پوگبا 33 میلیون یورو درآمد کسب کرد - چهار میلیون آن از طریق تبلیغات و معاملات اسپانسر بود. با این حال هنگامی که مادرید چند سال پیش در حال امضای قرارداد با او بود تخمین زدند که او دو برابر این رقم را از طریق حمایت مالی کسب خواهد کرد. او و امباپه چهره‌های تیم قهرمان جام جهانی فرانسه هستند که در سال 2016 با آدیداس قراردادی 10 ساله به ارزش 40 میلیون یورو امضا کردند. او به مارک دیگری تعهد نداده و فقط به صورت پراکنده در معاملات تبلیغاتی شرکت می‌کند. و این کاملاً با آغاز کار با فلورنتینو پرز منطبق است...

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала