Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید بهترین بازیکن زن جهان از منچستریونایتد بابت تأخیر در تشکیل تیم زنان

© AP Photo / Francisco SecoMegan Rapinoe, futbolista estadounidense, celebra su gol en la final de la Copa Mundial Femenina de Fútbol en Francia, el 7 de julio de 2019
Megan Rapinoe, futbolista estadounidense, celebra su gol en la final de la Copa Mundial Femenina de Fútbol en Francia, el 7 de julio de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مگان راپینو کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا و بهترین بازیکن زن جهان به انتقاد از باشگاه منچستریونایتد پرداخت و مدعی شد که این باشگاه در تشکیل زنان بسیار تأخیر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر بانوان انگیس چند فصلی می‌شود که به صورت دوامدار برگزار می‌شود و باشگاه‌های مطرح این کشور نیز دست به ایجاد تیم‌های بانوان زده اند.

فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مگان راپینو: ترامپ رییس جمهور من نیست

مگان راپینو کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا، که حامی حقوق ورزشکاران زن نیز است، در گفت‌وگویی مدعی شده که توجه کمی به لیگ زنان صورت گرفته و بسیاری از تیم‌های مطرح دیرتر برای ایجاد تیم زنان اقدام کرده اند.

او به باشگاه منچستریونایتد اشاره کرده و تأخیر این باشگاه را در تشکیل تیم زنان شرم آورد خواند.

او در این مورد به رسانه‌های انگلیسی گفت:" سال 2020 است. از لیگ برتر زنان چقدر وقت می‌گذرد؟ باشگاهی به بزرگی منچستریونایتد در سال 2018 به تشکیل تیم بانوان اقدام کرد که واقعاً ننگ آور است".

راپینو در حالی به انتقاد از باشگاه منچستریونایتد می‌پردازد که قبل از این نیز از رونالدو و مسی خواسته بود تا در مبارزه با نژاد پرستی تلاش بیشتر انجام دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала