Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله مسی و رونالدو به دو رکورد تاریخی پله + عکس

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، برای شکستن دو رکورد پله دست و آستین بر زده اند و بزودی نام خود را بالاتر از این اسطوره برازیلی خواهند نوشت.

به گزارش اسپوتنیک، پله به عنوان بازیکن فوتبال، 1283 گل به ثمر رسانده، اما 526 گل در بازی های دوستانه و بازی‌های غیررسمی بوده. او حتی بازی هایی را که برای گارد ساحلی ششم در مسابقات نظامی انجام داده است شمرده و تعداد گُل‌های خود را به چنین تعدادی ادعا می‌کند.

لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شروع چالش جدید مسی؛ تلاش برای عبور از رکورد پله

این اسطوره برازیلی اما به صورت رسمی در 812 بازی، 757 گل به ثمر رساند که چنین آماری ثبت فیفا می‌باشد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس حالا به این رکورد پله حمله ور شده و می‌خواهد این رکورد را بشکند.

رونالدو در حال حاضر 745 گُل به ثمر رساند و 13 گُل تا شکستن رکورد تاریخی پله فاصله دارد.

فوق ستاره پرتگالی احتمالاً در فصل جاری این رکورد را خواهد شکست و به تنهایی به بازیکنی تبدیل خواهد شد که بیشتر گل را در دوران حرفۀ خود به ثمر رسانده است.

از سویی هم لیونل مسی دیگر ستاره درخشان فوتبال نیز به یکی از رکوردهای پله حمله‌ور شده و می‌خواهد رکورد بیشترین گُلزده برای یک باشگاه که در حال حاضر در اختیار پله با 643 گُلزده برای سانتوس قرار دارد، بشکند.

لیونل مسی در حال حاضر 640 گل به ثمر رسانده و تنها سه گل برای رسیدن به پله فاصله دارد.

لئو احتمالا در چند بازی پیشرو این رکورد را خواهد شکست و بالاتر از پله به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد گل را برای یک باشگاه به ثمر رسانده، شناخته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала