Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل آلابا به حضور در لیگ برتر؛ انتخاب دشوار از میان پپ و کلوپ

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ، به حضور در تیم‌های لیگ برتر تمایل نشان داده و آماده است به کارش در لیگ انگلیس ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک،  بایرن مونیخ از چند ماه پیش سعی در تمدید قرارداد آلابا داشت اما بر سر مسائل مالی با او به توافق نرسید و همین مسئله جنجال‌های فراوانی‌ را هم به همراه داشت، مخصوصاً زمانی که اولی هوینس رئیس سابقه باواریایی‌ها آلابا و مدیربرنامه‌هایش را شیفته پول توصیف کرد و پدر این بازیکن هم جوابش را داد. ادامه‌دار شدن اختلافات دوطرف بر سر مسائل مالی اکنون باشگاه بایرن مونیخ را به کلی از تمدید قرارداد بازیکنش منصرف کرده است و به این ترتیب آلابا در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد.

Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت سیتی و لیورپول این‌ بار برای جذب آلابا

باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید در گذشته به دنبال این بازیکن بودند و هنوز نیز به جذب او علاقه دارند، اما ویب سایت 90Min، امروز در گزارشی مدعی شده که این بازیکن 28 ساله به حضور در لیگ برتر علاقه نشان داده و آماده است تا به کارش کشور انگلیس ادامه دهد.

آلابا در حالی به حضور در لیگ برتر تمایل نشان داده که لیورپول و منچسترسیتی شدیداً به جذب او خوشبین هستند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن به یکی از این باشگاه‌ها بپیوندد.

مدافع بایرن که در زمان حضور پپ در این تیم با او همکاری و رابطه بسیار خوبی داشت، نیم نگاهی به همکاری مجدد با گواردیولا دارد و کار کردن زیرا نظر کلوپ را همانند تیاگو در برنامه‌هایش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала