Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی پیشین میلان: میلان می‌تواند قهرمان سری‌آ شود

© AP Photo / Alberto PellaschiarПрезидент футбольного клуба "Милан" Сильвио Берлускони с игроками после победы в товарищеском турнире "Трофей Луиджи Берлускони", 2007 год
Президент футбольного клуба Милан Сильвио Берлускони с игроками после победы в товарищеском турнире Трофей Луиджи Берлускони, 2007 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین تیم فوتبال آث میلان معقتد است که این تیم توانایی قهرمانی در سری‌آ را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آریگو ساچی، یکی از مربیان نام‌دار فوتبال ایتالیا که پیشینه مربیگری آث میلان را هم داشته است، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که میلان می‌تواند قهرمان سری‌آ شود.

Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد شدید سرمربی میلان از اشتباهات سنگین تیمش برابر لیل
این مربی سابقه‌دار فوتبال ایتالیا در این مصاحبه گفت:«فقط یک راز برای رسیدن به خط پایانی وجود دارد و آن باور داشتن به خود، بازی و  کاری که انجام می‌دهید است. میلان می‌تواند سری آ را در این شرایط عجیب برنده شود اما شاگردان پیولی باید اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری داشته باشند. در این راه آن‌ها باید از پس رقبایی که به نظر می‌رسند حالا خواب هستند اما به زودی بیدار می‌شوند، برآیند.»
سرمربی پیشین میلان در ادامه همچنان در مورد فرصت قهرمانی میلان گفت:«باز هم می‌گویم میلان برای قهرمانی باید با رعایت یک شرط بجنگد و آن اهمیت به تمام تیم و نه یک نفر است. اگر پیولی که یک مربی باهوش است این کار را انجام دهد می‌توان همکاری‌های بهتری بین بازیکنان مشاهده کرد و تاثیرگذاری هم بیشتر باشد.»
ساچی در پایان صحبت‌هایش به ستایش از زلاتان ابراهیمویچ پرداخت و اظهار داشت:«ابراهیموویچ؟ او یک قهرمان واقعی و یک مثال معتبر است. بازی او مقابل ورونا و کاری که انجام داد را مشاهده کردید؟ او پنالتی را از دست داد و هر بازیکن معمولی در این شرایط دچار مشکل افسردگی می‌شد اما او انگیزه بیشتری گرفت و بازی را مساوی کرد. او شخصیتی دیوانه وار دارد. بعضی اوقات باید تحت نظر باشد زیرا او نباید از هم‌تیمی‌هایش درخواست‌های زیادی داشته باشد اما من او را رهبر میلان می‌بینم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала