Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره ناپولی در دوراهی؛ بارسلونا یا رئال؟

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر زیلینسکی
زیلینسکی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک لهستانی تیم ناپولی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و شاید در آینده به یکی از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، برخی شایعات گزارش می‌دهند که زیلینسکی شاید در آینده راهی یکی از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شود. برای اولین بار این صحبت‌ها توسط دروازه بان اسپانیایی سابق ناپولی یعنی پپه رینا انجام شده و این بازیکن از توانایی زیلینسکی برای بازی در یکی از دو تیم مطرح اسپانیایی سخن گفته است.

توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
نقل‌وانتقالات اروپا؛ الکس تلس به یونایتد پیوست، باکایوکو راهی ناپولی شد

زیلینسکی فصل گذشته آمار بسیار خوبی به ثبت رساند و موفق شد یکی از برترین بازیکنان سری آ ایتالیا از لحاظ خلق موقعیت باشد. تنها اینسینیه و کایخون موفق شدند بیش از او موقعیت گل ایجاد کنند و هافبک لهستانی تیم ناپولی در جایگاه سوم لیگ قرار گرفت.

پپه رینا، دروازه‌بان اسپانیایی تیم ناپولی به تمجید از پیوتر زیلینسکی پرداخت و گفت:«از روز اول که بازی زیلینسکی را از نزدیک دیدم متوجه شدم که او بازیکن توانمندی است و می‌تواند در یکی از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بازی کند. شکی ندارم که او توانمندی بسیار زیادی دارد.»

نکته جالب توجه این است که آمار زیلینسکی به آمار تونی کروس، هافبک مطرح رئال مادرید نیز نزدیک است. این بازیکن فصل گذشته 60 بار موقعیت گل برای بازیکنان هم تیمی خود ایجاد کرد که از این حیث به آمار زیلینسکی در سری آ نزدیک است. البته باید اشاره کرد که تنها کروس از میان بازی سازان رئال مادرید و بارسلونا بیش از هافبک لهستانی ناپولی خلق موقعیت داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала