Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دشان: گریزمن در بارسا شدیداً تحت فشار است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فرانسه، بار دیگر از آنتوان گریزمن حمایت کرد و مدعی شد که این بازیکن در بارسلونا تحت فشار است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی بارسلونا، همانند فصل گذشته در این تیم موفق نبوده و هنوز از روزهای درخشان او در تیم ملی فرانسه و اتلتیکو مادرید خبری نیست.

Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
گریزمن بارسلونا را باید ترک کند؟

این مهاجم 29 ساله در فصل جاری در 10 بازی برابر آبی‌اناری‌ها به میدان رفته و موفق شده تنها یک بار برای این تیم گُلزنی کند.

گریزمن اما در تیم ملی ستاره درخشانی است و یکی از مهره‌های کلیدی دیدیه دشان شمرده می‌شود.

او که چند روز قبل به تیم ملی دعوت شد، مورد حمایت سرمربی خروس‌ها قرار دارد و دشان در آخرین گفت‌وگویش بار دیگر از گریزمن حمایت کرد و مدعی شد که بازیکن تیمش در بارسلونا تحت فشار قرار دارد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" وقتی باشگاهی در امر گلزنی به مشکل می خورید، طبیعی است که اوضاع کمی دشوار شود و این اتفاقی است که حالا برای گریزمن رخ داده است. او مقابل دروازه بدشانس هم بوده و امیدوارم بتواند از این فشار خارج شود. شرایط گریزمن در بارسا هنوز خوب نیست و او کمی تحت تاثیر این وضعیت قرار دارد اما این هم باعث نمی شود تا توانایی های او را زیر سوال ببرم. گریزمن برای من یک بازیکن ثابت شده است".

دشان در حالی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است که قبل از این در مورد استفاده از این بازیکن در ترکیب نیز انتقاداتی کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала