Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرار یوویچ از زندان با پرداخت پول

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت صربستان به دلیل نقض قوانین قرنطینه، شش ماه زندان برای لوکا یوویچ در نظر گرفته بود اما این بازیکن با پرداخت پول، زمان حبس خود را خریداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوویچ با اعلام خبر قرنطینه در ماه مارچ سال گذشته، تنها بازیکنی بود که اجازۀ ترک مادرید را داشت. مقامات مادرید به خاطر فرزند نوزاد او که در ماه فبروری متولد شده بود، از روی دلسوزی به مهاجم خود اجازه بیرون شدن از اسپانیا را دادند.

این بازیکن در آن زمان راهی صربستان شده بود و در بلگراد با سایر فوتبالیست‌های مطرح این کشور در شرایط اضطراری مهمانی برگزار و تولد دوست دخترش را جشن گرفته بود.

این کار یوویچ در شرایط اضطراری کرونایی، جرم شمرده شد و نخست وزیر این کشور از دادگاه خواست تا او همانند سرایر افراد با او برخورد صورت گیرد.

دادگاه پس از بررسی پرونده حکم شش ماه حبس را برای مهاجم رئال مادرید در نظر گرفت و قرار بود این بازیکن زندانی شود.

حالا ملچور رویز خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا کوپه اعلام کرده است که وکلای این بازیکن برای پرداخت جریمه به جای حبس با دادگاه به توافق رسیده اند و این بازیکن زندانی نخواهد شد.

این در حالی‌ست که این بازیکن برای رسیدن به چنین توافقی چندین بار تلاش کرده بود که در نهایت صادر و این بازیکن از حبس شدن فرار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала