Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینترمیامی مقصد (احتمالا) بعدی کریستیانو

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOКриштиано Рональдо, фото из архива
Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو باشگاه بعدی خود را مشخص نکرده اما از اینتر میامی در میان تیم‌های علاقمند به او به عنوان تیم بعدی فوق ستاره یووه مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ برای جذب فوق ستاره یوونتوس از تیم‌های معروفی چون PSG و منچستریونایتد یا رئال مادرید به عنوان مقاصد بعدی وی یاد شده است اما در این میان گفته می‌شود کریس به زودی می‌تواند به دیوید بکهام در اینتر میامی بپیوندد.

این به گفته شركت‌های سازنده Betfair است كه تیم MLS را به عنوان تیم دوم انتخاب كرده پ‌اند تا انتقال فوق ستاره پرتگالی را انجام دهند. رونالدو در جولای 2018 با 99.2 میلیون پوند از رئال مادرید به یوونتوس پیوست.

او از آن زمان در 94 حضور 71 گل به ثمر رسانده و 19 پاس گل داده تا به باشگاه کمک کند در سری آ قهرمان شود. با این حال گزارش‌ها ادعا می‌کنند که یوونتوس مجبور می‌شود برنده پنج توپ طلا را در جنوری (18 ماه قبل از انقضا قراردادش) خارج کند.بانوی پیر به سختی از ویروس کرونا ضربه خورده و رونالدو با حقوق 540.000 پوند در هفته خود می‌تواند مشکلات مالی آنها را حل کند در حالی‌که خواستگارهای احتمالی کمی ندارد.

دیوید بکهام ثابت کرده که منظورش تجارت با اینتر میامی است.

این باشگاه که در فصل افتتاحیه خود به پلی آف جام MLS راه یافته بود قبلاً دو نفر سابق یووه بلیز ماتوئیدی و گونزالو هیگواین را به خدمت گرفته‌است و Betfair اینتر میامی را در ساعت 10/3 در اختیار دارد تا با افزودن رونالدو به کتابهای خود هت تریک کند. پاری‌سن‌ژرمن مدعی اصلی است و بدیهی است که توانایی مالی لازم برای انجام یک معامله را دارد. ناصر الخلیفی رئیس PSG اغلب شنیده می‌شود که مهاجم سابق منچستر یونایتد را تمجید می‌کند و 7/5 با بتفیر است تا مرد دلخواهش را بدست آورد.

صحبت از یونایتد می‌توان آنها را در 9/1 مورد حمایت قرار داد تا رونالدو را به اولدترافورد برگرداند. باشگاه سابق بکهام LA Galaxy یک هدف 5/1 است، در حالی که بازگشت به خانه رئال مادرید را می‌توان در 15/2 انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала