Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان برنامه‌های زمستانی خود را اعلام کرد

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا از برنامه‌های خود برای زمستان امسال در بارسلونا پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ با نزدیک شدن سریع پنجره نقل و انتقالات زمستانی به نظر می‌رسد رونالد کومان در مورد بازیکنانی که می‌خواهد جذب کند ایده‌های روشنی دارد. اما مربی بارسا همچنین می‌داند که این امر به توانایی مالی باشگاه بستگی خواهد داشت.

کومان که در ماه آگست به جای کیکه ستین روی نیمکت باشگاه بارسلونا نشست، به سرعت با بازبینی عمده نیروی کار روبرو شد. بارسا مجبور به کاهش شدید حقوق و دستمزد گردید و در این بین لوئیز سوارز، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ را به باشگاه‌های دیگر منتقل کرد. با این حال تکنسین هالندی نتوانست تقویت کننده‌های مورد نظر خود را بدست آورد، اگر سرجینو دست برای جبران جدایی نلسون سمدو می‌آمد رونالد کومان همچنین می‌خواست یک مدافع میانی به زمین بیاورد تا این بخش بسیار کم بازی را متراکم کند و یک مهاجم میانی برای جبران جدایی لوئیز سوارز. با این حال علی‌رغم تماس پیشرفته با اریک گارسیا (منچسترسیتی) و ممفیس دپای (بارسلونا) کسی وارد نشد. رونالد کومان از معکوس کردن روند طی ماه جنوری و یک پنجره نقل و انتقالات زمستانی ناامید نمی‌شود.

کومان امیدوار به تقویت است اما ...

در ستون‌های خبری امروز روزنامه موندو دپورتیوو آمده؛ رونالد کومان انتظارات خود را برای زمستان امسال ارزیابی کرد. با رومان پلانس دبیر فنی بارسا) ما همیشه در مورد آینده صحبت می‌کنیم، آنچه می‌توانیم استخدام کنیم و نیازهای ما چیست. اما وقتی می‌دانید باشگاه از نظر اقتصادی چه شرایطی را پشت سر می‌گذارد، نمی‌توانید چیز زیادی بخواهید. من قبلاً چندین بار گفته‌ام که خلاءهایی وجود دارد. اگر امکاناتی وجود داشته باشد تلاش خواهیم کرد تا افراد جدیدی پیدا کنیم." و نمایه‌ها از قبل مشخص شده‌اند. همانطور که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سرمربی بارسا یک مدافع مرکزی می‌خواهد، بخشی از بازی که در آن مجبور به خرابکاری است. همانطور که با عبور فرانکی دی یونگ مقابل دینامو کیف در غیاب کلمنت لنگلت مشخص می‌شود. با توجه به این نکته به نظر می‌رسد که اریک گارسیا همیشه در اولویت است. اما در حالی که قرارداد مدافع اسپانیایی در جون آینده به پایان می‌رسد انتقال جنوری فقط به حسن نیت منچسترسیتی بستگی دارد: " نمی‌دانم. این به منچستر سیتی بستگی خواهد داشت."

گفتنی است: رونالد کومان که به مسئله داغ دیگر یعنی موقعیت مهاجم نیز اشاره کرد و در این پرونده نام ممفیس دیپای است که بیشترین گردش منظم را دارد. اگر او بسیار مورد علاقه مربی سابق خود باشد بازیکن لیون یک مرکز مهاجم خالص نیست. اما رونالد کومان از این نظر نمی‌خواهد. "اول از همه زمان آن نیست که در مورد بازیکنانی صحبت کنیم که شامل تیم دیگری هستند و این درست نیست. این است که نام او ظاهر شد (برای موقعیت مهاجم یادداشت سردبیر)، او تمام مسابقات را با انتخاب ما در موقعیت شماره 9 انجام داد. هر کس می‌تواند نظر خود را اعلام کند اما او هنوز اینجا نیست، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد." بنابراین مربی بارسا می‌داند برای زمستان امسال چه می‌خواهد. اما آیا او وسیله‌ای برای جاه طلبی‌های خود خواهد داشت؟ این سوال بزرگی است که اکثر باشگاه‌ها با توجه به شرایط موجود از خود می‌پرسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала