Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح بزرگ الخلیفی برای جذب کریستیانو

© REUTERS / Rafael MarchanteCristiano Ronaldo, futbolista portugués
Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاریسی‌ها به شدت می‌خواهند که کریستیانو رونالدو را جذب کنند و برای این کار آنها منتظر پایان 2022 هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسی‌ها به شدت علاقمند جذب کریستیانو رونالدو هستند و لئوناردو این احتمال را رد نکرده هرچند که وی اظهار داشته است که شرایط فعلی اجازه چنین عملیاتی را نمی‌دهد. مطبوعات ایتالیا اما از طرح دقیق ناصر الخلیفی با فوق ستاره یوونتوس پرده برداشتند.

کریستیانو رونالدو در پی‌اس‌جی؟

از آخرین پنجره نقل و انتقالات و شکست یوونتوس در لیگ قهرمانان، برنده 5 توپ طلا که خورخه مندز وکیل‌اش رابطه خوبی با لئوناردو دارد به عنوان خرید بالقوه پاری‌سن‌ژرمن اعلام شد. مدیر ورزشی پاریسی‌ها، روز سه‌شنبه در ویدیوی زنده از طریق فیس بوکِ انتقال احتمالی را انکار نکرد فقط فاش نمود که بازار فعلی اجازه عملیاتی با این مقیاس را نمی‌دهد. با این حال رسانه‌های ایتالیایی این باور را دارند که همچنان رسانه TMW طی ساعات اخیر فاش کرده که تابستان 2021 نقطه عطفی برای سریال کریستیانو رونالدو خواهد بود.

Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
مسی یا کریستیانو؛ پی‌اس‌جی برای کدام یکی اقدام کند؟

کریستیانو رونالدو، چهره قدرتمند پی‌اس‌جی برای جام جهانی قطر؟

کوریره دلو اسپورت از این هم فراتر می‌رود. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، کریستیانو رونالدو با وجود 36 سال سن در تابستان سال آینده واقعاً رهبری PSG را بر عهده خواهد گرفت. اگرچه از شروع سخت وی صحبت می‌شود، پاری‌سن‌ژرمن رونالدو را با توپ طلا پنج برابر بزرگ می‌بیند و قصد دارد در سال 2022 زمانی که قراردادش با یوونتوس در حاشیه جام جهانی قطر منقضی خواهد شد، برای پایان سال تقویمی مورد نظر برنامه ریزی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала