Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار‌های دوستانه فوتبال؛ تساوی اسپانیا و هالند در شب آتش‌بازی پرتگال و ایتالیا

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بازی‌های دوستانه فوتبال در قاره سبز، تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا، آلمان و پرتگال موفق به کسب پیروزی شدند، فرانسه باخت و اسپانیا و هالند مساوی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال ملی، چهارشنبه شب چندین بازی در نقاط مختلف اروپا برگزار شد.

تساوی اسپانیا و هلند در آمستردام

در مهمترین بازی دوستانه چهارشنبه شب که در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام برگزار شد، تیم ملی هالند مقابل مهمان خود تیم ملی اسپانیا به تساوی یک - یک بسنده کرد. سرخیو کانالس در دقیقه 19 گل نخست بازی را برای اسپانیایی‌ها زد و در دقیقه 47 دنی فن‌دبیک گل تساوی را برای هالند به ثمر رساند. ناتان آکه مدافع میانی تیم ملی فوتبال هhلند و باشگاه منچسترسیتی در دقیقه ششم این بازی مصدوم و مجبور به ترک میدان شد تا دالی بلیند جای او را بگیرد.

برتری قاطع ایتالیا برابر استونی

در یکی از این بازی‌ها که در شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد، تیم ملی کشور میزبان موفق شد میهمان خود استونی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. برای ایتالیا که در این بازی با ترکیبی کاملاً متفاوت به میدان رفته بود، وینچنزو گریفو در دقایق 14 و 75 از روی نقطه پنالتی، فدریکو برناردسکی در دقیقه 27 و ریکاردو اورسولینی در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

پیروزی اقتصادی آلمان برابر چک

براساس این گزارش، در بازی همزمان که در ورزشگاه ردبول آره‌نای شهر لایپزی’ برگزار شد تیم ملی آلمان مهمان خود جمهوری چک را با تک گل دقیه 13 ولاد اشمیت شکست داد.

برتری خفیف بلجیم برابر سوئیس

تیم ملی بلجیم نیز در دیداری خانگی مقابل سوئیس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید که هر دو گل این تیم را میچی باتشوایی در دقایق 49 و 71 زد. تنها گل سوئیسی‌ها را هم ادمیر مهمدی در دقیقه 12 به ثمر رساند.

پیروزی یاران رونالدو برابر آندورا

در دیگر دیدار، پرتگال به مصاف آندورا رفت و در دقیقه 8 توسط نتو به گل رسید. گل دوم پرتگال نیز توسط پائولینیو در دقیقه 29 به ثمر رسید. در ادامه رناتوسانچز در دقیقه 56 و پائولینیو در دقیقه 61 گل‌های سوم و چهارم پرتگال را زدند. گل پنجم پرتگال به آندورا توسط رودریگز در دقیقه 76 و گل ششم نیز در دقیقه 86 توسط رونالدو به ثمر رسید. فلیکس هم در دقیقه 88 گل هفتم را زد.

شکت غیرمنتظره فرانسه برابر فلند

غیرمنتظره‌ترین نتیجه در میان بازی‌های دوستانه چهارشنبه شب بدون شک نتیجه مصاف خانگی تیم ملی فرانسه با تیم ملی فنلند در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس بود که در آن فرانسوی‌ها با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست دادند. فورس در دقیقه 28 و والاکاری در دقیقه 31 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала