Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بن‌بست در مذاکرات؛ مخالفت قاطع بازیکنان بارسلونا با موج دوم کاهش دستمزدها

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جلسۀ که میان مدیران باشگاه بارسلونا و بازیکنان برگزار شد، طرفین بدون رسیدن به توافق مذاکره را پایان دادند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، گفت‌و‌گو‌ها میان مدیران باشگاه بارسلونا و بازیکنان این تیم برای کاهش قرارداد به بن بست خورده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
مخالفت بازیکنان بارسا با مذاکره برای کاهش دستمزد

سران این باشگاه پس از مذاکرات طولانی با بازیکنان این تیم نتوانسته اند برای کاهش قرارداد با آن‌ها به توافق برسند. باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرد:«پس از چندین روز جلسات فرسایشی درباره کاهش قرارداد بازیکنان، طرفین درگیر مذاکره بدون رسیدن به توافق قطعی مذاکره را به پایان رساندند.»

بر اساس گزارش‌ها، باشگاه بارسلونا می‌خواهد دستمزد بازیکنان خود از جمله لیونل مسی را 30 درصد کاهش دهد. باشکاه بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که بالاترین دستمزد را در اروپا به بازیکنان خود پرداخت می‌کند. تیم‌های بزرگ لالیگا به دلیل همه گیری ویروس کرونا به دنبال کاهش قرارداد بازیکنان خود هستند.

بازیکنان بارسا تا ماه گذشته حتی حاضر به نشستن پای میز مذاکره با تیم مدیریتی سابق با ریاست جوزپ ماریا بارتومئو هم نبودند ولی با استعفای او و انتقال قدرت به کمیته موقت، بازیکنان قبول کردند که روز گذشته پای میز مذاکره بنشینند. جلسه‌ای که البته بی نتیجه ماند و بازیکنان به روش های مختلف کاهش دستمزد، روی خوش نشان ندادند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала