Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توماس باخ: متعهد به برگزاری بازی‌های المپیک در امنیت کامل هستیم؛ تماشاگران حضور خواهند داشت

© Photо: EPAتوماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک
توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 رییس کمیته بین‌المللی المپیک پس از بحران کرونا قرار است هفته آینده برای نخستین بار بازدیدی از توکیو میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، رییس کمیته بین المللی المپیک نه تنها اطمینان دارد که المپیک توکیو در تابستان 2021 برگزار می شود بلکه هواداران نیز خواهند توانست به طور زنده بازی ها را از نزدیک  در ورزشگاه ها تماشا کنند.

Люди в масках идут по улице в токийском районе Синдзюку, Япония - اسپوتنیک افغانستان
آزمایشات ضد کوید 19 جاپان برای المپیک 2020

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و دیگر نمایندگان IOC قرار است در این بازدید 4 روزه که از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود با یوشیهیده سوگا نخست وزیر جاپان هم گفتگو داشته باشند. اعضای هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک نشستی را برگزار و در خصوص بازی‌های به تعویق افتاده توکیو نیز بحث و مذاکره کردند.

توماس باخ درباره سفر به توکیو، اظهار کرد:«پیامی که می‌خواهم در سفر به توکیو به مردم ژاپن ارائه دهم این است که ما متعهد به انجام بازی‌های ایمن هستیم.» رییس کمیته بین المللی المپیک همچنین درباره ساخت واکسن فایزر، عنوان کرد:«موج اول واکسیناسیون که ما از آن حمایت می‌کنیم برای افراد نیازمند و گروه‌های پرخطر است. این واکسن برای پرستاران و پزشکانی است که جامعه ما را زنده نگه می‌دارند. در این زمینه ما بحث‌های بیشتری را با همه کارشناسان خواهیم داشت.»

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با خوشبینی از برگزاری این بازی‌ها گفت که بیشتر و بیشتر مطمئن است تعداد معقولی از تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را خواهند داشت. تعداد و چگونگی آن بستگی به شرایط دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала