Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد تاتنهام و اورتون برای مدافع چلسی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های تاتنهام و اورتون پیشنهادهایی را برای جذب کورت زوما مدافع میانی چلسی ارائه کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاتنهام و اورتون برای جذب کورت زوما مدافع میانی دافع چلسی یشنهادهایی داشته‌اند که در تابستان رد شده زیرا آبی‌ها 40 میلیون پوند برای این مدافع خود خواسته‌اند.

مدافع میانی فرانسوی در این فصل درخشش خوبی داشته و خود را به عنوان یکی از اولین بازیکنان خط دفاع فرانک لمپارد معرفی کرده، قبل از این‌که وی برای دیدارهای آینده‌اش به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش "اکیپ" اگر این پیشنهاد توسط چلسی پذیرفته می‌شد در این فصل اوضاع می‌توانست برای مدافع فرانسوی بسیار متفاوت باشد. روزنامه فرانسوی گزارش داده كه اسپرز و اورتون هر دو علاقه زیادی به تأمین شرایط این بازیکن 26 ساله داشتند و خود این بازیکن شانس "شروع چالش جدید" را در هر دو باشگاه پذیرفته بود.

چلسی خیلی زود هر دو پیشنهاد رقبای خود در لیگ برتر را رد کرد، اکیپ مدعی‌ست که هیچ پیشنهادی زیر سقف 40 میلیون پوند را آبی‌های لندن نپذیرفته‌اند. این قابل درک است که اورتون همچنان خواهان مدافع بزرگ میانی است زیرا او را تحت هدایت مارکو سیلوا در فصل 19-2018 به عنوان قرضی دریافت کرده است. در همین حال ژوزه مورینیو سرمربی اسپرز کسی است که زوما را به انگلستان آورد و در حالی‌که در سال 2014 مربی استمفوردبریج بود او را به خدمت گرفت.

اورتون و تاتنهام هر دو در تابستان به دنبال اهداف جدیدی رفتند و به ترتیب با بن گادفری و جو رودون قرارداد بستند بنابراین شاید تعجب آور باشد که ببینیم آنها در جنوری یا بعد از آن به دنبال زوما برگردند. این ستاره فرانسوی در حال حاضر در حال انجام بازی‌های ملی با کشورش است که خود را برای دیدارهای پرتگال و سویدن در لیگ ملت‌ها آماده می‌کند.

در اولین بازی خود چهارشنبه شب (در یک بازی دوستانه) مقابل فنلاند آنها در خانه به راحتی 2-0 شکست خوردند و زوما 90 دقیقه کامل بازی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала