Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو می‌تواند به اولدترافورد برگردد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در حالی‌که در منچستر یونایتد محبوب شد و اکنون 35 ساله است می‌تواند بازگشت پر هیجانی به اولدترافورد داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در این روزها خبرهای جدایی کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس از تورین سرخط درشت رسانه‌هاست.

ملی پوش پرتگالی که در این فصل تاکنون شش گل در شش بازی سری آ به ثمر رسانده، در سال 2009 از انگلستان جدا شد زیرا با پرداخت یک رکورد جهانی در آن زمان به رئال مادرید پیوست.

در توئیتر کریستین مارتین روزنامه نگار ESPN آمده است: "منابع ما در منچستر و پورتو تأیید می‌کنند که منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو را با بازگشت به این باشگاه در فصل آینده وسوسه کرده است. فوق ستاره پرتگالی در حال تجزیه و تحلیل آن است. یوونتوس در صورت درخواست [انتقال] مذاكره خواهد كرد."

کریستیانو تا جون 2022 در یوونتوس قرارداد دارد و او به عنوان یک قرارداد مهم برای این باشگاه مورد توجه قرار گرفت زیرا آنها به دنبال صعود به سطح بعدی لیگ قهرمانان بودند اما تأثیر مالی بیماری همه‌گیر کوید19 به این معنی است که حقوق او برای این باشگاه بار سنگینی است.

در حالی‌که در سال 2014 برای رئال مادرید بازی می‌کرد کریستیانو اعتراف کرد که دوست دارد روزی به منچستر یونایتد برگردد: "من منچستر را دوست دارم. همه این را می دانند. منچستر در قلب من است. هواداران باورنکردنی هستند و من دوست دارم روزی برگردم."

کریستیانو بین سال‌های 2003 تا 2009 شش سال را در اولدترافورد به سر برد و در این مدت سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. وی قبل از پیوستن به رئال مادرید با پرداخت 96 میلیون یورو، در 292 بازی 118 گل به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала