Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعلیق کار مودریچ در رئال مادرید به خاطر کرونا؟

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریج بازیکن تیم ملی کرواسی
لوکا مودریج بازیکن تیم ملی کرواسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مثبت بودن تست کرونای دوماگوی ویدا کاپیتان تیم ملی کرواسیا، کار لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تست کرونای دوماگوی ویدا کاپیتان تیم ملی کرواسیا که 45 دقیقه برای این کشور برابر ترکیه بازی کرد، مثبت تشخیص شد و یک روز قبل از این دیدار وی در کنار لوکا مودریچ عکسی را در صفحه اینستاگرام خهود منتشر کرد که به دلیل تماس نزدیک این مدافع با هموطن‌اش لوکا مودریچ، خبر می رسد که رئال مادرید وظیفه ستاره‌اش را به حالت تعلیق قرار داده است.

View this post on Instagram

Abiii #cometobesiktas 🦅😁😅🤣

A post shared by Domagoj Vida (@domagojvida) on

مودریچ و ویدا هم تیمی‌های قدیمی یک عکس یک روز قبل از بازی در ورزشگاه گرفتند که توسط مدافع در حساب اینستاگرام‌اش منتشر شد.

در تصاویر ترکیه و کرواسیا که با نتیجه مساوی (3-3) به پایان رسید، این مدافع هم تیمی‌های خود از جمله لوکا مودریچ بازیکن رئال مادرید و هم ملی پوشان ترکیه‌ای را می‌شناسد زیرا او برای بشیکتاش در استانبول بازی می‌کند، بقیه ستاره‌های اعزامی کرواسیا برای دیدار لیگ ملت‌ها برابر سویدن در روز شنبه 14 نوامبر رهسپار استکهلم شدند ولی ویدا در استانبول قرنطین شد.

خبر شیوع این بیماری که توسط فدراسیون کرواسیا نشر شد، رئال مادرید را در حالت آماده باش قرار داده است. این در حالی است که هفته گذشته ادن هازارد و کاسمیرو قرنطینه شدند. ستاره بلجیمی و ستاره برزیلی در جریان شکست تیم شان برابر والنسیا حضور نداشتند. البته گفتنی است که پیش از این نیز میلیتائو به دلیل ویروس کرونا دو بازی را از دست داده و در قرنطینه به سر می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала