Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت جالب بوفون از رونالدو؛ رکورد پله را به دست بیاور

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون اسطوره فوتبال ایتالیا از روند گل‌زنی رونالدو حمایت کرده و اعلام داشت که او باید رکورد پله را بشکند.

هنگامی که صحبت از گلزنی برای باشگاه و کشور می‌شود، کریستیانو رونالدو در حال نزدیک شدن به رکورد پله است و جالب است که برای شکستن این رکورد جانلوئیجی بوفون حمایت می‌کند.

جانلوئیجی بوفون پس از تساوی فوق ستاره پرتگالی در جدول گل‌زنان برتر تاریخ با فرانس پوشکاس، از کریستیانو خواست تا رکورد پله را از پیش رو بردارد.

رونالدو در بازی دوستانه چهارشنبه‌شب 7-0 برابر آندورا در لیسبون از روی نیمکت بیرون آمد و ضمن یک گل، یک پاس گل نیز ساخت تا در سطح ملی 102 گله شود که فقط هفت گل تا رکورد جهانی علی دایی بازیکن سابق تیم ملی ایران فاصله دارد.

این گل، ابر ستاره یوونتوس را در کارنامه‌اش برای باشگاه و کشور به رکورد 746 گل رساند، شماری که گفته می‌شود با پوشکاش اسطوره سابق رئال مادرید و مجارستان برابر است.

در حالی‌که حدس زده می‌شود تعداد دقیق گل‌های زده شده توسط برخی از بزرگترین بازیکنان در قرن گذشته، به طور چشمگیر ادعا می‌شود که اکنون پله (767 گل)، روماریو (772) و اسلاویا پراگ بزرگ، یوزف بیکان ( 805) در فهرست گل‌زنان برتر تاریخ قرار دارند و رونالدو با آنها فاصله زیادی دارد.

بوفون پیشکسوت یووه حالا می‌خواهد که هم تیمی‌اش رکورد پله را بشکند و به جمع سه فرد نهایی تاریخ برسد.

بوفون امروز در توییترش نوشت: "تبریک می‌گویم برایت این موفقیت بزرگ را دوست من، 746 گل مقدار زیادی است. شما به پوشکاش رسیدید اکنون باید پله را بدست آورید."

با قدرت در 35 سالگی

رونالدو 35 ساله در این فصل از چهار بازی در سری آ شش گل به ثمر رسانده، زیرا چهار مسابقه را به دلیل ویروس کرونا از دست داده است. وی در بهترین فصل ایتالیا در 2019-20-20 امتیاز 31 گل را کسب کرد.

او احتمالاً روز شنبه فُرصتی خواهد داشت که به پرتگال میزبان فرانسه در آخرین مسابقه گروه سوم لیگ A لیگ ملت‌های یوفا کمک کند تا آمارش بهتر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала