Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله کروس به گریزمن: رقص او احمقانه است

© REUTERS / Albert GeaАнтуан Гризманн празднует забитый гол
Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس رقص آنتوان گریزمن در جشن پس از گل‌اش را احمقانه خواند و او را الگوی بد توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در فصل‌های اخیر آنتوان گریزمان با اجرای رقص‌هایی از بازی معروف "فورنیته" گل‌های خود را جشن می‌گیرد، خوشی که مشخصاً مورد پسند تونی کروس نیست.

در حال حاضر آنتوان گریزمان در تلاش است تا مسیر دوران کودکی‌اش را پیدا کند. با چک کردن گل‌های وی از جمله در ضربات پنالتی، ستاره فرانسوی در یک مارپیچ رو به پایین قرار گرفت و ا کنون در بارسلونا به دنبال اعتماد به نفس از دست رفته است. گل‌هایی که باید گریزمان را دوباره لبخند بدهند و او می‌تواند هنگام جشن گرفتن گل‌هایش دوباره شادی‌اش را به جهان نشان می‌دهد. جشن‌های شماره 7 بلوگرانا در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آنتوان گریزمان با تقلید از لبران جیمز، بازتولید رقص "دریک" یا رقص از "فورنیته" خیالی را می‌کند، چیزی برای جلب رضایت عموم است اما نه لزوماً برای برخی از بازیکنان.

تونی کروس ستاره رئال مادرید جشن شادی او را احمقانه خواند.

کروس به مناسبت پادکست Einfach mal Luppen ، بازیکن رئال مادرید به جشن‌های آنتوان گریزمان و همچنین جشن‌های پیر-امریک اوبامیانگ حمله کرده و گفت: "جشن‌های اوبامیانگ که از ماسک‌های مرد عنکبوتی یا حتی آنتوان گریزمان که مانند "فورنایت" می‌رقصد... به نظر من این همه مسخره و احمقانه است. او اصلاً الگوی خوبی برای بازیکنان جوان نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала