Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی نیمار برای آینده‌ی دوران فوتبالی

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای آینده‌اش تصمیم اساسی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پی‌اس‌جی دوست دارد نیمار را حفظ نماید و قرارداد او را تمدید کند. مُهاجم برزیلی در پاریس از کارش لذت می‌رود و گفته می‌شود آماده ادامه کار در پایتخت فرانسه است.

به نظر می‌رسد خواسته‌های اولیه نیمار مربوط به گذشته است. در تابستان سال 2019 مهاجم برزیلی تحت قرارداد تا سال 2022 همه کارها را برای ترک PSG و پیوستن به بارسلونا انجام داده بود. اما اکنون اوضاع کاملاً تغییر کرده است. همانطور که "10 سپورت" در 16 جولای به طور انحصاری اعلام کرد نیمار در پاریس بسیار خوشحال است و با ادامه کار در پایتخت مخالف نیست. همچنین طبق اطلاعات جدید در تاریخ 10 نوامبر سران پاریسی در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی به ستاره برزیلی و همراهان او نزدیک شدند تا از اهداف وی آگاه شوند. اما در حال حاضر هیچ پیشنهاد مشخصی برای تمدید قرارداد ارائه نشده است.

نیمار آماده ماندن در PSG است

سیمونه رورا که در سیستم عامل "فوت فوت" حضور داشت، پرونده نیمار را بررسی کرده است. روزنامه نگار "تله فوت" در کانال اطلاعات‌اش این موضوع را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که نیمار دیگر تمایلی به شنیدن خبر جدایی نداشته و تمایل به ادامه ماجراجویی خود در PSG دارد. حتی اگر هنوز پیشنهادی ارائه نشده روند به سمت تمدید قرارداد است. در معامله هیچگونه افزایش حقوق نیز پیش بینی نخواهد شد. طبق اطلاعات گزارش شده، نیمار هنوز به درخواست‌های پی‌اس‌جی پاسخ نداده و منتظر دریافت پیشنهاد رهبران خود برای حکمرانی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала