Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله اوزیل به کروس در حمایت از اوبامیانگ + ویدیو

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل پس از انتقاد تونی کروس از نحوه جشن گل پیر امریک اوبامیانگ، به او واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسوت اوزیل پس از انتقاد تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید از نحوه جشن پیر-امریک اوبامیانگ هم تیمی فعلی‌اش در آرسنال که آنرا هافبک آلمانی "احمقانه" عنوان کرده بود، واکنش نشان داد.

کروس نحوه جشن اوبامیانگ و گریزمن را مورد انتقاد قرارداده و آنرا احمقانه خواند و همچنان عنوان داشت که آنها الگوی خوبی برای جوانان نیستند. اما اوزیل اکنون برای نشان دادن حمایت خود از اوبامیانگ، با نشر ویدیوی از جشن او، وی خطاب کرد..

در یک بخش شگفت آور و ممنوع در پادکست Einfach mal Luppen که از طریق اسپورت بیلد نشر شد، تونی کروس گفت: "بسیار احمقانه است. حتی بدترین چیز این است که اشیا در جوراب‌های آنها پنهان شده باشد. فکر نمی‌کنم که این الگوی خوبی باشد. چه بی‌معنی."

در واکنش به تعویض توئیتر اوبامیانگ تصویری از خودش همراه بود ، که توسط یک دانش آموز مدرسه راهنمایی ترسیم شده بود که از او خواسته شد در مورد معنای خوشبختی برای آنها فکر کند.

اما امروز مسوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال در توییترش ویدیوی از اوبامیانگ با داشتن ماسک را نشر کرد و نوشت: " بهترین جشن گل. اوبامیانگ." این موضوع در واکنش به سخنان کروس بود.

گفتنی تونی کروس هم در حالی منتشر شد که اوبامیانگ با جشن‌های استفاده از ماسک معروف است. وی در سال 2019 پس از گلزنی مقابل رن در لیگ اروپا از ماسک پلنگ سیاه استفاده کرد که توسط بازیگر فقید "چادویک بوزمن" معروف شد.

او بعد از بازی گفت: "من به ماسکی نیاز داشتم که نشان دهنده من باشد و آن پلنگ سیاه است. در گابن ما تیم ملی را پلنگ می‌نامیم."

اوبامیانگ در طول این سال‌ها از ماسک‌های بتمن، مرد عنکبوتی و ددپول نیز استفاده کرده است.

این بازیکن 31 ساله در این فصل فقط 2 گل در لیگ به ثمر رسانده و بعید است که هرگز در کنار اوزیل در امارات به میدان برود.

اوزیل پس از افت و کنار زده شدن توسط میکل آرتتا از ترکیب لیگ برتر آرسنال و لیگ اروپا حذف شده است. این حرکت جنگ سختی را بین وکیل بازیکن و مربی ایجاد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала